راه حل جالب عابدزاده برای پرسپولیس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از جام نیوز

اسطوره دروازه بانی پرسپولیس گفت: «به نظر من بايد بازيکنان پرسپوليس در تمرينات شلاق بخورند. بازيکنان هنوز نمي‌دانند پيراهن چه تيم بزرگي را برتن کرده‌اند.»

 

جام ورزشی؛ هنوز بعد از احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان مطمئني در فوتبال ايران مطرح نشده و خيلي‌ها مي‌گويند امثال مهدي رحمتي فرسنگ‌ها با عابدزاده فاصله دارند. اين روزها پسر عابدزاده با پرسپوليس تمرين مي‌کند ولي به او ميدان داده نشده است. احمدرضا هم در نيوجرسي آمريکاست ولي در مصاحبه با ما تاکيد کرد به زودي مي‌آيد تا سر مزار پدر همسرش برود.


* کي به ايران مي‌‌آييد؟
- به زودي خواهم آمد. بعد از حل يک‌سري از کارهاي شخصي‌ حتما به ايران مي‌آيم تا سر مزار پدر همسرم بروم. متاسفانه در زمان فوت ايشان من ايران نبودم.


* بازي‌هاي ليگ را دنبال مي‌کني؟
- نه به آن صورت ولي مي‌دانم که پرسپوليس شانزدهم است و اصلا اوضاع خوبي ندارد. من واقعا متاسفم چون نمي‌توانم نسبت به پرسپوليس بي‌تفاوت باشم. متاسفانه چند سالي است که سهم هواداران فقط غم و اندوه است و انگار اين مشکل نمي‌خواهد حل شود.


* راه حل شما چيست؟
- به نظر من بايد بازيکنان پرسپوليس در تمرينات شلاق بخورند. آن‌ها خوب تمرين نمي‌کنند وگرنه اين‌طوري بازي نمي‌کنند. مگر مي‌شود تيمي به بزرگي پرسپوليس از 7 بازي فقط يکي را ببرد و تازه 3 مسابقه را هم واگذار کند؟


* امسال که خيلي بازيکن خريدند؟
- بله خريدند ولي در چند پست هنوز مشکل دارند. بازيکنان هنوز نمي‌دانند پيراهن چه تيم بزرگي را برتن کرده‌اند و نگاه ميليون‌ها نفر به آن‌هاست. حضور در مکان شانزدهم در شأن پرسپوليس نيست و من واقعا متاسفم.


* استقلال را چطور ديدي؟
- من اکثر بازي‌ها را نديدم ولي شنيدم که استقلال هم خوب بازي نمي‌کند و حتي در داربي بايد به پرسپوليس مي‌باخته. استقلال هم مثل پرسپوليس مهره زياد دارد ولي خوب بازي نمي‌کند.


* از تيم ملي بگو. متاسفانه تيم ملي هم خوب بازي نمي‌کند؟
- خب وقتي ليگمان ضعيف است، معلوم است که تيم ملي هم مشکل پيدا مي‌کند. ما حتي نمي‌توانيم قطر را ببريم و اين خيلي بد است. الان هم براي بازي با تيمي چون لبنان همه استرس دارند. در حالي‌که در شرايط طبيعي ما بايد با اختلاف 4 گل تيمي چون لبنان را شکست بدهيم، البته من فکر مي‌کنم بازي اصلي ما با کره‌جنوبي در تهران است اگر آن بازي را ببريم تا 90 درصد راه صعود را پيموده‌ايم.


* تو فکر مي‌کني کره را ببريم؟
- راستش تا اين لحظه که خيلي اميدوار نيستم. يعني تيم ملي طوري کار نکرده که ما را اميدوار کند اما به هر حال پتانسيل فوتبال ما بالاست و بردن کره جنوبي هم چيزي شبيه معجزه نيست و کاري نشدني قلمداد نمي‌شود.


* وضعيت امير را پي‌گيري مي‌کني؟
- با او در تماس هستم و همان‌طور که قبلا گفتم امير بايد خودش حقش را در پرسپوليس بگيرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: راه حل جالب , عابدزاده , پرسپولیس , احمدرضا عابدزاده , اسطوره دروازه بانی پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 20 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی