فیلمی برای به کما بردن مجدد سینما
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

مجتبي اردشيري منتقد سينما، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي "تو و من" ساخته محمد بانكي گفت: "تو و من" در ادامه‌ي فيلم سازي خاص شركت سپاهان فيلم در همان فضاهاي فيلم دو خواهر روايت مي‌شود.

وي افزود: فيلمساز تلاش كرده تا با تصوير گونه اي از معاشرت ها و اخلاقياتي خاص، فيلمي شيك و زيبا را به عرصه ظهور برساند.

اردشيري ادامه داد: اشكال مهم و بزرگ فيلم تو و من فيلم نامه آن است آن زمان كه فيلم نامه نمي تواند براي سوژه كليشه اي خود داستان هاي جذاب و منطقي تعريف كند.

وي تصريح كرد: مخاطب در كل فيلم شاهد روابطي است كه براي او ملموس نيست به عنوان مثال رابطه دو برادر تنها با جمله داداش، اين حقيقت را براي مخاطب در پي دارد.

وي افزود: كم رنگ بودن پارامترهاي يك رابطه خويشاوندي و استفاده از نابازيگران كه در بيان ديالوگ هاي ساده خود مي‌لنگند، سبب ناموفق بودن اين فيلم در نشان دادن رابطه‌هاست.

وي در اين باره بيان كرد: از طرفي ما در اين فيلم با شخصيت هايي مواجه هستيم كه نه ‌آن ها را مي‌شناسيم و نه حتي مي‌توان با توجه به فضاي كميك آن يك شناخت حداقلي از آن داشته باشيم.

اردشيري عنوان كرد: مخاطب نمي‌تواند شخصيت علي كه يك شخصيت تحصيلكرده، پولدار و با خانواده اعياني است به عنوان مدير يك شركت بپذيرد و همچنان كه نمي‌تواند دگرديسي آن رئيس متحكم را بپذيرد و همچنين آن ازدواج سوري هم نمي‌تواند ارتباط برقرار كند.

وي اظهار داشت: "تو و من" برخلاف تمام اين اشكالاتي كه دارد فيلمي سرگرم كننده كه اين خود در رسالت بزرگ فيلم در جهت نيل به مفهوم سينما است.

وي بيان كرد: تو و من با توجه به صحنه ها و لوكيشن هاي شيك خود فيلمي جذاب، سرگرم كننده، و تا اندازه اي دوست داشتني است كه مخاطب تنها براي سرگرمي به آ‌ن رجوع مي‌كند.
وي اظهار داشت: در پايان مي‌توان به شوك بزرگ فيلم و رمزگشايي بسيار خوب آن اشاره كرد كه بي شك نقطه قوت فيلم و فيلمنامه است.

اردشيري تصريح كرد: جايي كه فيلم مي‌توانست در سكانس عروسي به پايان برسد يك دنباله معنادار پيدا مي‌كند و با وجودي كه از وي به آن شوك و رمزگشايي احساس نمي‌شد فيلم به ‌آن سمت مي‌رود و فيلم بهترين بخش خود را به مخاطب نشان مي دهد و مخاطب به شدت از آن تاثير مي‌گيرد.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: فیلمی برای به کما بردن مجدد سینما , تو و من , فيلم سينمايي تو و من ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 20 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی