مهدوی‌کیا: پرسپولیس تیم بزرگی است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل همای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی آسانی را برگزار کردیم، بالاخره تیمی که امروز با او مقابله کردیم با تیم‌های لیگ برتری فرق داشت، اما ما دوست داریم با این دیدارهای تدارکاتی در بازی‌های بعدی نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.

وی افزود: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که همه ملی پوشان هم بیایند تا با تیمی کامل به مصاف نفت تهران برویم.

وی در خصوص مصدومان پرسپولیس نیز گفت: بالاخره حضور حتی یک مصدوم به ضرر تیم ما است و این برای ما خیلی بد است. امیدوارم از این به بعد بازیکن مصدوم نداشته باشیم. در هر صورت فوتبال است و قابل پیش بینی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی هستیم اما متاسفانه در جدول شرایط خوبی نداریم اما در پرسپولیس بازیکنان خوب و حتی مربی خوبی داریم. ما آماده بازی با نفت هستیم، فقط امیدوارم در این شرایط بازیکنان ملی پوش ما سلامت برگردند چون باید مقابل نفت به ۳ امتیاز برسیم. می‌دانیم دیگر حق نداریم فرصت‌ها را از دست دهیم اما این دلیل نمی‌شود که به عقب فکر کنیم. می‌خواهیم به آینده نگاه داشته باشیم تا به نتایج خوبی برسیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا ترس از باخت دارید یا خیر، گفت: پرسپولیس بزرگ است و اصلا ترس از باخت نداریم. اتفاقات اول فصل در پرسپولیس قابل پیش بینی بود ،عدم شناخت‌ها باعث این موضوع شد.

وی در خصوص بازی ایران و لبنان گفت: لبنان همیشه مقابل ما تیم بازنده بوده، ما بازی سختی را مقابل این تیم داریم. ۲ بازی اخیر را لبنان دیده‌ام، هرگز نباید آنها را دست کم بگیریم و باید به ۳ امتیاز در لبنان برسیم.

مهدوی کیا در پاسخ به سؤالی که آیا تحریم ملی پوشان در مقابل صحبت‌های خبرنگاران خوب است یا خیر، گفت: من قبلا هم گفتم مصاحبه‌ها و اخبار‌های ضد و نقیض باعث می‌شود که فاصله بین رسانه‌ها پیش آید. البته باید به فوتبالیست‌ها حق داد، دوست ندارند مصاحبه خیالی از خود ببینید. امیدوارم هر چه سریعتر این تعامل‌ها به وجود آید.

وی افزود: ما نمی‌توانیم رسانه‌های خودمان را با رسانه‌های کشورهای دیگر مقایسه کنیم. در ایران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها زیاد هستند و همه دنبال تیتر‌های داغ می‌گردند اما در هیچ جای دنیا بعید می‌دانم این طور باشد. به همین دلیل مشکلاتی این وسط پیش می‌آید.

وی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس از نگاه خودش گفت: خوشبختانه رقابت را در تیم می‌بینیم، مشکلی نیست و به نظرم از این به بعد می‌توانیم بهتر باشیم.

مهدوی کیا در پایان درباره اظهارات رویانیان مبنی بر اینکه یک بازیکن به دنبال تخریب تیم است گفت: من در جریان حرف های رویانیان نیستم و تا آنجا که می‌دانم ما همه با هم دوست هستیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مهدوی‌کیا , بازی ایران و لبنان , شرایط پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 20 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی