ژوزه : قول هيچ چيز را نمي‌دهم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان ديدار تداركاتي تيمش مقابل هما كه با پيروزي شش بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار كرد: اين بازي هم مثل ديدار دوستانه‌ي قبلي براي بازيكناني بود كه نتوانسته بودند زياد به ميدان بروند. ما همچنان كار آماده‌سازي خود را براي بازي‌هاي ليگ دنبال مي‌كنيم. البته ملي‌پوشان ما نيستند و چند بازيكن مصدوم هم داريم.

وي افزود: در نيمه‌ي نخست اين بازي خوب كار كرديم، اما در نيمه‌ي دوم به‌دليل اين‌كه پنج گل از حريف پيش بوديم، كمي تمركز خود را از دست داده بوديم، با اين حال بازي خوبي را پشت سر گذاشتيم.

ژوزه در پاسخ به اين سوال كه آيا قول مي‌دهد پرسپوليس از هفته بعد هوادارانش را خوشحال كند؟ گفت: من هرگز چنين قولي نمي‌دهم، همه‌ي ما تلاش مي‌كنيم از وضعيتي كه در آن هستيم خارج شويم؛ اما اين‌كه بگوييم بازي بعد را مي‌بريم و به فكر قهرماني هستيم نه، قولي راجع به اين مسائل نمي‌دهم. مي‌دانم كه هواداران ناراحت هستند و من هم در ناراحتي آن‌ها شريكم؛ اما الان به تنها چيزي كه فكر مي‌كنيم خروج از بحران است.

او در ادامه با اشاره به اين‌كه پرسپوليس در اين فصل خوب سازمان‌دهي نشده است، گفت: ما در حال حاضر هفت بازيكن داريم كه در سمت راست زمين مي‌توانند به ميدان بروند، اما فقط يك بازيكن داريم كه فقط در سمت چپ توانايي بازي دارد كه آن هم مهرزاد معدنچي است. همچنين با مصدوميت‌هاي اخير بازيكنان فقط سامان آقازماني را به‌عنوان هافبك دفاعي داريم. با اين وجود، همه‌ي تلاش ما اين است كه در اين شرايط به بهترين شكل كارمان را انجام دهيم و به سمت نتايج خوب حركت كنيم.

سرمربي پرسپوليس افزود: هدف من اين است كه اگر امسال نتوانستيم عنوان قهرماني را به‌دست آوريم، كاري كنم كه فصل بعد اول شويم. مشكل پرسپوليس نداشتن اعتمادبه‌نفس بوده است. شما ببينيد پرسپوليس مقابل تيم‌هاي بزرگي مانند استقلال بسيار خوب بازي كرد و اعتمادبه‌نفس بالايي هم داشت، اما چه شد پنج روز پس از آن در بازي مقابل فولاد پرسپوليس آن اعتمادبه‌نفس لازم را نداشت.

ژوزه ادامه داد: اين به‌دليل فشار زيادي است كه روي دوش بازيكنان است و تمام هدف من اين است كه اين بار سنگين را از روي دوش بازيكنان بردارم تا با آرامش بيشتري در بازي‌هاي بعد به ميدان بروند.

سرمربي پرسپوليس وقتي مصاحبه‌اش تمام شد، سرپرست پرسپوليس را در آغوش گرفت و به شوخي گفت: پرسپوليس به يك بازيكن مثل شيريني نياز دارد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سرمربي پرسپوليس , سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس , سرپرست پرسپوليس ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 20 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی