کولاک استیلی با ریش های جدید!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

امشب باید تیم ملی در خاک لبنان با تیم ملی این کشور روبرو شود.دیداری که پیش ازهر چیز تداعی کننده مسابقه خاطره انگیزدوتیم در جام ملت های آسیا ی ۲۰۰۰ خواهد بود.

حالا همه خاطرات و لحظات به یادماندنی آن مسابقه جالب را در ذهن خود مرور می کنند وازپیروزی فوق العاده شاگردان جلال طالبی در گام اول جام می گویند؛جامی که حسرت به دست آوردن دوباره اش آن روز برای ما ۲۴ ساله بود اما تا جام ملت های بعدی به ۳۸ سال هم خواهد رسید!

آن روز ودرافتتاحیه جام ملتها با۴ گل ازاستیلی،باقری و دایی میزبان راخرد کردیم که استیلی با ریش های پروفسوری و چهره جدیدش نقش اول میدان بود که در بیست دقیقه پایانی مسابقه به میدان آمد و دو گل زد.بازی در ورزشگاه کمیل چامون بیروت برگزار می شد و ۵۲ هزار لبنانی به استادیوم آمده بودند اما در پایان خرد شدن تیم شان را در روز اول بازی ها دیدند.جالب اینکه سه گل تیم ایران در۱۵ دقیقه پایانی به ثمر رسید که خداداد و استیلی دو بازیکن تعویضی در آن نقش مهمی داشتند.

تقریبا تیم ایران همان تیم جام جهانی بود تا بعدازاین برد قاطع همه روزنامه های ورزشی با تیترهای دهان پرکن ازقهرمانی بگویند.مهدی هاشمی نسب ،رهبری فرد ،کریمی ،بختیاری زاده ،کاویانپور،امامی فر و ... هم از جمله جوان های مستعد سرخابی ها بودند که به تیم ملی رسیده و به کادرقبلی بازیکنان اضافه شدند.

ترکیب تیم ملی هم دراین بازی عبارت بود از :برومند،رهبری فرد، مهدوی کیا،(استیلی۷۰)، باقری، کاویانپور،کریمی(خداداد۵۳)،همدانی،امامی فر،میناوند، مهدوی(بختیاری زاده۸۵) ودایی.

آن روزها هفته نامه تماشاگران هم تیتر زده بود«پشت آسیا لرزید» اماهرچه جلوتررفتیم ازاقتدارمان کم شد تا در نهایت یک بار دیگر از رسیدن به جام قهرمانی آسیا باز بمانیم.

تیم سال۲۰۰۰ را یکی از پر حاشیه ترین و عجیب ترین تیم های ملی تاریخ ایران می دانند که همین حاشیه ها هم مانع از موفقیتش شد.

در ابتدای این بازی ها حمید استیلی در اقدامی جالب بازوبند کاپیتانی رابه علی دایی داد اما برخی از بازیکنان با جلال طالبی مشکل داشتند که این مشکلات مهم ترین حاشیه های درون تیمی بود.

بعدازپیروزی درخشان ۴-۰ مقابل لبنان، مقابل تایلند یک- یک مساوی کردیم وعراق را باتک گل دایی شکست دادیم اما در مرحله یک چهارم نهایی بعدازآن شوت تاریخی کریم باقری دوگل ازکره جنوبی خوردیم تابه نیمه نهایی نرسیم.بعدازاین رقابتها جلال طالبی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد تا رنه سیموئز وسپس میروسلاوبلاژویچ سکاندارشوند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کولاک , استیلی با ریش های جدید , مسابقه جالب , گل دایی , میروسلاوبلاژویچ ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 21 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی