توقف نفت مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۵ هزار تماشاگر آغاز شد که در نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

محسن قهرمانی داور مسابقه است.

پرسپولیس اکنون با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول است و نفت تهران ۱۴ امتیازی در رده دوم جدول است.


پرسپوليس: نيلسون، مهدي مهدوي كيا، حسين ماهيني، نور محمدي، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، مهرزاد معدنچي،نقي زاده، علي كريمي، هادي نوروزي، كريم انصلري فر

سرمربي: ژوزه مانوئل

نفت تهران: حامد فلاح زاده، غفوري، آل نعمه، ايمان موسوي، باپتيستا، صيفي، مهرآزما، علي عزتي، هادي شكوري، حمدي نژاد، يعقوب كريمي

سرمربي : منصور ابراهيم زاده


پیش بازی :

بعد از دو هفته تعطيلي ليگ، پرسپوليس بحران‌زده در شرايطي رو در روي صدرنشين ليگ برتر قرار مي‌گيرد كه در تمام اين مدت، دوري ۸-۷ بازيكن اصلي‌اش باعث شد تمرين‌ها آنطور كه بايد برگزار نشود و مانوئل با تيمي ناقص مهياي ديدار مقابل نفت شود. اين مشكل بزرگ به علاوه مصدوميت‌هاي متعددي كه هر روز اخبارش، آينده پرسپوليس را تحت تاثير قرار مي‌داد باعث شد تيمي كه طي هفت هفته گذشته تنها ۶ امتياز گرفته، براي اين بازي مهم باز هم مشكلات عديده‌اي داشته باشد.

از طرفي نفت تهران كه امسال با سرمربيگري منصور ابراهيم‌زاده روندي صعودي داشته با تعدادي بازيكن جوان و جوياي نام تا اينجاي رقابت‌ها ۱۴ امتياز از ۷ بازي گذشته خود گرفته و فعلا صدرنشين است.

البته نفت در تمام چهار بازي گذشته خود مقابل پرسپوليس يا بازنده بوده يا مساوي كرده، آن‌هم در شرايطي كه پرسپوليس مثل امروز شرايط خوبي در جدول رقابت‌ها نداشته است.

از طرفي كادر فني پرسپوليس و در رأس آن مانوئل ژوزه پرتغالي هنوز جاي پاي محكمي روي نيمكت اين تيم ندارد و با وجود حمايت‌هاي قاطع محمد رويانيان، فشار مطبوعات و افكار عمومي آنقدر زياد هست كه ادامه نتايج بد، منجر به بركناري ژوزه شود.

فعلا كه شكست‌هاي پرسپوليس و تيم ملي اهالي فوتبال را دلزده و دلخور كرده است و شايد بازي امشب پرسپوليس هم برخلاف بازي‌هاي خانگي ابتداي فصل تماشاگر آنچناني نداشته باشد اما شايد دوري ملي‌پوشان، به‌هم ريختن تركيب و شرايط تازه‌اي كه براي مانوئل در ورزشگاه آزادي ايجاد خواهد شد، پرسپوليس را در موقعيت برد قرار دهد؛ اتفاقي كه مقابل نفت سه بار رخ داده و سرخ‌ها با بهترين نتيجه حريف را شكست داده‌اند

شرح بازي:

ژوزه مانوئل در اين ديدار براي اولين بار از مهرزاد معدنچي در جناح چپ سرخپوشان استفاده مي كند و در مجموع با تركيبي دگرگون شده آماده ي اين ديدار شده است. شايد اين تعداد مصدوم توفيق اجباري باشد براي سرخپوشان و البته ژوزه اي كه با ستارگانش تا به امروز نتايج دلخواهي كسب نكرده است.

در اين ديدار نبض بازي در دستان هافبك خلاق و پا به سن گذاشته ي خود علي كريمي گذاشته شده است و در ابتداي كار با دربيل هاي خود يك خطا در پشت محوطه ي جريمه از داور گرفت كه پرسپوليسي ها از اين موقيعت استفاده ي مطلوبي نداشتند.

با توجه به بازي سازي خوب حسين ماهيني از جناح راست در بازي هاي اخير، اين بار هم برنامه ي سرخپوشان براي نزديك شدن به دروازه ي نفت تهران از جناح راست است كه علي كريمي و مهدي مهدوي كيا نيز كمك كننده ي ماهيني از يك خط عقب تر هستند .

نيمه ي اول بدون حلق حتي يك موقعيت گل به پايان رسيد تا بازهم ثابت شود كيفيت بازي هاي بسيار در حد نازلي است كه صدرنشين ليگ و تيم بزرگ پرسپوليس در ۴۵ دقيقه نميتوانند حتي يك حركت تاكتيكي را در زمين مسابقه به اجرا در بياورند.

نيمه دوم:

دو تيم بدون تغيير و با همان تركيب ابتدايي شروع بازي در نيمه ي نخست وارد زمين شدند.

يعقوب كريمي در دقيقه ۵۰ بازي با استفاده از يك ضربه ي ايستگاهي كه از جناح راست تيم خود داشت، ضربه اي را به سمت دروازه ي نيلسون زد كه با هوشياري نيلسون اين موقيعت نيز دفع شد.

با شروع نيمه ي دوم نفتي ها عملكرد بهتري را به نمايش گذاشته اند و برنامه ي آن ها از جناح راست خود جايي كه يعقوب كريمي و موسوي هستند پي ريزي شده است.

آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۵ هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امشب به چهارمین مساوی خود رسید تا ضعیف‌ترین نتایج تاریخ این باشگاه رقم بخورد. سرخپوشان تهرانی فقط یک برد در این فصل به دست آورده‌اند و اکنون با ۷ امتیاز یک پله صعود کردند و به رده پانزدهم رسیدند.

نفت تهران هم با تک امتیازی که از این بازی به دست آورد با ۱۵ امتیاز به صدر جدول بازگشت.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ , نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 26 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی