تقابل فاتحان اسپانيا و انگليس در گروه مرگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3


    فردا شب (سه‌شنبه) اولين سري از اين پيکارها با انجام 8 ديدار در چهار گروه نخست انجام خواهد شد. البته دو ديدار از پيکارها اختصاص به گروهي دارد که قهرمان‌هاي ليگ هلند و اسپانيا را مقابل فاتحان ليگ‌هاي آلمان و انگليس قرار مي‌دهد. اتفاقي که باعث توجه زياد علاقمندان در سراسر جهان خواهد شد.


در گروه A پاري‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس پاريس به استقبال از ديناموکيف اوکراين خواهد شتافت. در حالي که ديناموزاگرب کرواسي در وزرشگاه ماکسيمير پذيراي پورتو پرتغال مي‌شود.


درگروه B مون‌پليه، قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه با آرسنال انگليس ديدار خواهد کرد. در اين جدال رويارويي تيمي از فرانسه (مون‌پليه) با مربي فرانسوي شهر لندن (آرسن ونگر) در نوع خود جالب خواهد بود.


همزمان با اين پيکار المپيايکوس يونان به استقبال از شالکه آلمان خواهد رفت.


از گروه C آ.ث‌ميلان ايتاليا در خانه نقشه پيروزي و کسب سه امتياز مقابل اندرلشت بلژيک در ورزشگاه سن‌‌سيرو را خواهد کشيد. ضمن آنکه مالاگا اسپانيا پذيراي زنيت سن‌پترزبورگ از روسيه خواهد شد.


در گروه D انتظار‌ دوستداران دنياي توپ گرد به پايان خواهد رسيد و  4 تيمي که در پايان فصل گذشته به مقام قهرماني ليگ‌هاي آلمان، هلند،‌ اسپانيا و انگليس رسيدند، مقابل هم قرار مي‌گيرند. در ورزشگاه زيگنال ايندونا پارک، بورسيادورتموند که فصل گذشته بالاتر از بايرن‌مونيخ به مقام قهرماني بوندس‌ليگا رسيد،  ميزبان فاتح ليگ هلند«اردي ويزه»‌ يعني آژاکس آمستردام خواهد شد.


در جدالي ديگر رئال مادريد اسپانيا که در اواخر بهار گذشته بالاتر از آبي و اناري‌پوشان بارسلونا، مقام نخست لاليگا را کسب کرد، ميزبان منچسترسيتي، فاتح ليگ برتر انگليس است. در اين جدال تقابل ستارگان کهکشاني‌ سفيد پوشان مادريدي همچون کريستيانو رونالدو، کريم بن‌زما، مسعود اوزيل، ايگواين و ... با نامدار‌ان «آبي‌ آسماني»‌ شهر منچستر يعني کارلوس توز، يحيي توره، ونسان کمپاني، سمير نصري، ادين ژکو و ... ديدني است.


از آن ديدني‌تر تقابل انديشه‌هاي خوزه مورينيو (رئال) با «روبرتو مانچيني»‌ (من‌سيتي) خواهد بود. دو مربي که فصل گذشته ايده‌هاي خود را در تيم تحت رهبري خويش جا انداخته و به مقام نخست رسيدند و اکنون سوداي کسب مقامي مهم‌تر همچون ليگ قهرمانان اروپا را در نظر دارند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: اسپانيا , انگليس , گروه مرگ , فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا , ليگ قهرمانان اروپا , قهرمان ليگ‌هاي اسپانيا ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 27 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی