كی روش: براي بازي با كره سرشار از انگيزه‌ايم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایران ورزشی

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران شايعه تغيير در كادر فني را رد مي‌كند و با صراحت مي‌گويد كه هيچ مربي‌ جديدي به تيم ملي اضافه نمي‌شود.

كارلوس كروش درباره شايعه حضور يك مربي جديد ايراني در كادر فني تيم ملي مي‌گويد: «من از كادر فني تيم ملي رضايت كامل دارم. آنها سرشار از انگيزه هستند و روي كارشان تمركز زيادي دارند و من به آنها اعتماد كامل دارم. شايعه‌ اضافه شدن يك مربي به كادرفني تيم ملي صحت ندارد و هيچ مربي جديدي به ما اضافه نمي‌شود. كادرفني با همين نفرات و با تمام قوا به كارش ادامه مي‌دهد.»

سرمربي تيم ملي ايران در مورد جلسه‌اش با علي كفاشيان قبل از ترك ايران، نيز توضيحاتي مي‌دهد: «جلسه‌اي كه با كفاشيان داشتم، مربوط به امور تيم ملي و نحوه آماده‌سازي تيم قبل از بازي مهم با كره جنوبي بود. با توجه به اينكه من مجبور بودم براي حضور در دادگاه ايران را ترك كنم، بايد چند تصميم اساسي در مورد مسائل تيم ملي مثل اردو و برنامه‌ها مي‌گرفتيم كه در اين زمينه با رييس فدراسيون صحبت كردم.»

نفر اول نيمكت تيم ملي با اشاره به لغو مسابقه دوستانه با كره‌شمالي، از دلايلش براي اين تصميم مي‌گويد: «تيم ملي ۷، ۸ بازيكن مصدوم دارد كه با توجه به اين همه بازيكن مصدوم نمي‌خواستم قبل از بازي با كره جنوبي، يك بازي سخت با كره شمالي انجام شود. اين بازي دوستانه لغو نشده بلكه به تعويق افتاده و در زمان ديگري برگزار خواهد شد. من نمي‌خواستم قبل از بازي با كره جنوبي ريسك كنم و بازي سنگيني مقابل كره شمالي داشته باشيم.»

او با وجود نتيجه‌اي كه در بازي با لبنان به‌دست آمده، از بازي با كره اميدوارانه ياد مي‌كند: «با تمام توان و قدرت مي‌خواهيم مقابل كره جنوبي بازي كنيم و بازيكنان و مربيان تيم ملي براي اين ديدار سرشار از انگيزه هستند تا نتيجه‌ دلخواه را بگيريم.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران , مسابقه دوستانه با كره‌شمالي ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی