فیروزکوه و کیلان لرزیدند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

این زمین لرزه ساعت ۲۲ و سه دقیقه و ۱۶ ثانیه چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ روی داده که موقعیت مرکز زلزله توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۳۵.۵۵ شمالی و ۵۲.۶۲ شرقی گزارش شده است.

زلزله شهرهای فیروزکوه و کیلان در عمق ۱۶ کیلومتری زمین با عدم قطعیت مکانی ۰.۸۷+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی و ۱.۱۱+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی بوده است.

زمین لرزه شامگاه چهارشنبه استان تهران در ۲۷ کیلومتری فیروزکوه در استان تهران، ۳۶ کیلومتری آرادان در استان سمنان، ۴۱ کیلومتری کیلان در شهرستان دماوند و ۱۱۱ کیلومتری تهران بزرگ گزارش شده است.

گفتنی است، زلزله ای به بزرگی ۲.۴ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد در شهرستان دماوند را برای سومین بار در سه روز لرزاند.

زمین لرزه دوشنبه استان تهران در ۷ کیلومتری دماوند، ۱۶ کیلومتری آبسرد، ۲۲ کیلومتری رودهن و ۶۸ کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

همچنین زلزله ای به بزرگی ۲.۱در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه و ۴۶ ثانیه یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ نیز رودهن و آبسرد در شهرستان دماوند و بومهن در بخش مرکزی تهران را لرزاند.

آن زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری رودهن، ۱۱ کیلومتری آبسرد، ۱۱ کیلومتری بومهن و ۴۵ کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.

زلزله ای به بزرگی ۲.۳در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) نیز بامداد شنبه شهرستانهای دماوند و فیروزکوه را لرزاند که این زمین لرزه در ۳۳ کیلومتری دماوند، ۳۵ کیلومتری فیروزکوه، ۳۹ کیلومتری کیلان و ۹۲ کیلومتری تهران بزرگ گزارش شد.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: فیروزکوه و کیلان , زلزله شرق استان تهران , زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری رودهن ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 30 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی