امشب برنامه نود پر از حاشيه است !
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

برنامه ۹۰ به تهيه كنندگي و اجراي عادل فردوسي پور امشب مطابق دوشنبه شب هاي هرهفته به روي آنتن شبكه سه سيما خواهد رفت.

بنا بر اين گزارش يك منبع آگاه در گفت و گو با افكار نيوز در مورد حاشيه هاي ديدني در برنامه امشب نود اظهار داشت: مسمومیت مشکوک بازیکنان پرسپولیس و حواشی زیادی که در اطراف این مساله وجود داشت، امشب به سوژه خبری برنامه نود تبدیل خواهد شد.

به گزارش افكار نيوز وي افزود: برنامه امشب نود در حالی به روی آنتن می رود که شکست تیم پرسپولیس برابر سپاهان و حواشی زیادی که در اطراف این بازی به وجود آمد، خوراک خبری خوبی را برای برنامه عادل فردوسی پور به وجود آورده است.

وي گفت: پس از پایان مسابقه تیم های سپاهان و پرسپولیس شایعاتی در مورد چیز خور کردن بازیکنان تیم پرسپولیس و غش کردن چند بازیکن این تیم مطرح شد و کار به روزنامه های و تیترهای جنجالی کشیده شد، از این رو به نظر می رسد که گزارش های حاشیه ای بازی امشب که از اصفهان ارسال شده، بخش های جالبی را برای بینندگان رقم بزند.

اين منبع اگاه اظهار داشت: از طرفی رقم خوردن چهارمین باخت پرسپولیس در این فصل شایعاتی را در مورد اخراج مانوئل خوزه به وجود آورده و به احتمال فراروان محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط خواهد آمد تا در مورد ابهامات زیادی که در اطراف این تیم وجود دارد، اظهار نظر کند.

وي افزود: از ديگر حواشي بازي سپاهان و پرسپوليس ؛ بليط فروشي و نحوه ورود تماشاگران است كه امشب در گزارش برنامه نود پخش خواهد شد.

وي در ادامه به حاشيه هاي ديگر برنامه امشب نود پرداخت و اظهار داشت: بازی استقلال با تیم فجر سپاسی نیز با حاشیه تشویق اعتراض آمیز فرهاد مجیدی همراه بود که با واکنش امیر قلعه نویی و فتح الله زاده همراه شد.

وي افزود: یکی از دیگر سوژه ها برنامه امشب منفجر شدن ترقه در ورزشگاه فولادشهر و فرار کمک داور بازی از شدت ترس خواهد بود. این صحنه که به یکی از سوژه های خبری سایت های جهانی هم تبدیل شده بود، قابلیت زیادی برای پرداخت دارد.

بنا بر اين گزارش ؛ پايگاه خبري تحليلي افكار نيوز دوشنبه هاي هر هفته پيش خبر برنامه ۹۰ را جهت اطلاعات مخاطبان از گزارش هاي آماده براي پخش در اين برنامه به روي خروجي قرار خواهد داد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: برنامه نود پر از حاشيه , چهارمین باخت پرسپولیس , برنامه امشب نود , ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 3 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی