بنگر:بازیکنان پرسپولیس جادو شده بودند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

محسن بنگر در گفتگو با مهر با اشاره به مسمومیت برخی بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی شب گذشته تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم مشکل از چه بود زیرا در نیمه دوم بازی برخی از بازیکنان تیم با مسمومیت مواجه شده بودند و توپ را نمی‌دیدند یا روی زمین می‌افتادند.

وی ادامه داد: شب گذشته اتفاقاتی در زمین افتاد که مرا یاد عصر جادوگران انداخت زیرا این اتفاقات همچون جادو بود. نمی‌دانم آب ورزشگاه مسموم بود یا اتفاق دیگر رخ داده بود اما هرچه بود خط هافبک ما در نیمه دوم بازی از کار افتاد و بازیکنان نتوانستند در این بازی به میدان بروند.

مدافع تیم پرسپولیس بیان داشت: باید بگویم تیم ما مریض است و شرایط چندان مناسبی ندارد و باید فکری به حال این تیم کرد زیرا بازیکنان ما آنگونه که باید به میدان نمی‌روند و تیمی که با این همه بازیکن، نتیجه نمی‌گیرد حتما مشکلی دارد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون رویارویی‌اش با هواداران سپاهان و شعارهای تند هواداران سپاهان علیه او گفت: هواداران حق دارند از رفتن من ناراحت باشند زیرا بازیکنی که دوست داشتند ‌از این تیم جدا شده و من از شعارهای آنها ناراحت نشدم زیرا فوتبال حرفه‌ایست و کاملا این مسئله را درک می‌کنم.

بنگر اضافه کرد: تنها به هواداران سپاهان می‌گویم که شاید روزی که قراردادم با پرسپولیس تمام شد، به این تیم بازگشتم و خواستم که دوباره در سپاهان به میدان بروم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: بنگر , بازیکنان پرسپولیس , جادو , بازیکنان تیم پرسپولیس , هواداران سپاهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 3 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی