استعفا نمی دهم؛ اخراجم کنید!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

در شرایطی که همه هواداران پرسپولیس منتظر شنیدن خبر اخراج سرمربی پرتغالی این تیم هستند، مانوئل خوزه آب پاکی را روی دست همه ریخت و صراحت اعلام کرد به هیچ عنوان قصد استعفا دادن ندارد و تنها در صورت برکناری از تیم پرسپولیس خواهد رفت. 

به گزارش افكار نيوز شاید اگر لیگ دوازدهم وضعیت دیگری برای تیم پرسپولیس داشت، باخت به تیم سپاهان به عنوان یک تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی نتیجه زیاد بدی برای سرخپوشان پایتخت محسوب نمی شد که تا این اندازه فریاد نارضایتی هواداران این تیم را بلند کند. 

اما مشکل اصلی اینجاست که مغلوب شدن در اصفهان، چهارمین باخت قرمزها را رقم زد تا تیم تهرانی با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی رسما کاندیدای سقوط به دسته یک شود. 

وقتی تیمی نتیجه نگیرد، شوک وارد کردن به آن مجموعه اولین راهکاری است که به ذهن متبادر می شود و تغییر بر روی نیمکت و انتخاب سرمربی جدید دم دست ترین شوک موجود خواهد بود، از این رو برکناری مانوئل خوزه از سرمربیگری تیم پرسپولیس مهم ترین خواسته حال حاضر هواداران پرشمار این تیم می باشد. 

خوزه با وجود نتایج ضعیفی که در پرسپولیس گرفته، فعلا قصد رفتن و میدان خالی کردن را ندارد و در نشست خبری پس ازبازی با سپاهان نیز در جواب تمام انتقادات مدعی شد قصد استعفا دادن ندارد تا بدین گونه اخراج خوزه تنها گزینه پیش رو باشد. 

تا پایان هفته هشتم لیگ رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیمش حمایت کرد اما با شکست اخیر وضعیت این تیم به حدی بحرانی شده که موقعیت شخص مدیر عامل نیز به خطر افتاده است.هواداران تیم پرسپولیس تنها راه چاره برای علاج این تیم بیمار را اخراج خوزه می دانند و رویانیان تنها در صورتی که قصد مقابله با هواداران را داشته باشد، حکم به اخراج خوزه نخواهد داد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: استعفاء مانوئل خوزه , اخراج سرمربی پرتغالی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 3 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی