ضعیف‌ترین پرسپولیس عمرم را مقابل سپاهان دیدم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

محمدرضا زادمهر در گفتگو با مهر در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طول عمرم ضعیف‌ترین بازی که از تیم پرسپولیس دیده بودم همین بازی مقابل تیم سپاهان بود. متاسفانه بازیکنان تیم بسیار بی انگیزه بودند. پرسپولیس در حال حاضر همه چیز دارد، منظورم از همه چیز هوادار، پول و بازیکن است اما یک چیز مهم ندارد.

وی در همین خصوص افزود: همدلی و اتحاد بین بازیکنان چیزی است که پرسپولیس در حال حاضر از آن بی بهره است. متاسفانه روح تیم بودن در پرسپولیس وجود نداشته و بازیکنان با یکدیگر رفاقت و همدلی ندارند.



سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "در شرایط فعلی آیا نیاز به تغییر سرمربی در تیم احساس می‌شود؟"، اظهار داشت: مانوئل ژوزه با اینکه تیمی را در فوتبال ایران در اختیار گرفته که هر مربی آرزوی داشتن آن را دارد اما نشان داده که نمی‌تواند در پرسپولیس تاثیرگذار باشد و اگر می‌بینید که وی را اخراج نمی‌کنند فقط بحث مسائل مالی مطرح بوده و مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال فرصتی هستند که با وی برای تسویه حساب به توافق برسند.

وی در خصوص تاثیر حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس گفت: گل‌محمدی مربی باتجربه و باهوش است که من شناخت کاملی از او دارم. زمانی که من سرپرست تیم ملی بودم چند تست هوش و مسئله ریاضی را مطرح کردم که در بین ملی پوشان گل‌محمدی به خوبی آنها را پاسخ داد. همچنین پرسپولیسی بودن گل‌محمدی کمک زیادی به وی خواهد کرد البته به شرطی که در تیم به وی اختیار داده شود. در شرایط فعلی کار سخت گل‌محمدی همدل کردن بازیکنان تیم است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ضعیف‌ترین پرسپولیس عمرم , سپاهان , تیم فوتبال پرسپولیس , تاثیر حضور یحیی گل‌محمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 4 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی