تغییر نام یک دانشگاه به سلیقه آقایان!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از تابناک

نمی‌دانیم این چه عادت بدی است که برخی مدیران به آن مبتلا هستند. انگار کسی نیست که به ایشان بگوید: آقایان مسئول، حالا که تصمیم دارید اسم جایی را تغییر دهید، دست کم از افراد مجموعه هم نظر سنجی کنید؛ ‌ چرا تصمیمی می‌گیرید که نه تنها اعضای مجموعه احساس خوبی به آن ندارند بلکه مزیتی نسبت به قبل هم به همراه نخواهد داشت؟!

به گزارش «تابناک»، ‌از یازدهم بهمن ماه سال گذشته که دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه این شورا در مورد تغییر نام «دانشگاه تربیت معلم آذربایجان» به «دانشگاه شهید مدنی» را اعلام کرد، زمزمه‌های اعتراض به این تصمیم در منطقه به گوش می‌رسید و تا امروز که جمعی از دانشجویان و اعضای هیات علمی این مجموعه در تلاش برای ارائه درخواست تجدید نظر در این مصوبه هستند، هنوز توجیهی برای این انتخاب این اسم ارائه نشده است.

اولین واکنش رسمی به این تصمیم زمانی بود که عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر نام دانشگاه تربیت معلم آذربایجان به وزیر علوم و رئیس جمهوری تذکر داد.

محمدحسین فرهنگی در این باره گفت: «بر اساس ماده ۱۹۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی این تذکر در خصوص حذف عبارت «آذربایجان» از عنوان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزیر و رئیس جمهوری ابلاغ و در جلسه علنی مجلس قرائت شده است.»

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: «تجدیدنظر در خصوص این اقدام لازم بوده و نظر بر اینکه در تغییر نام دانشگاه تربیت معلم آذربایجان با هیات امنای دانشگاه مشورت نشده و همچنین با نظر دانشجویان، دانشگاهیان و عده کثیری از مردم شریف استان نیز هماهنگ نیست، تجدیدنظر مناسب است.»




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: تغییر نام یک دانشگاه به سلیقه آقایان , دانشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 26 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی