آقای گل جهان تيمدار شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

افشين دبيري در خصوص عقد قرارداد با وحيد شمسايي، عنوان کرد: با توجه به دوستي چندين ساله‌اي که با وحيد داشتم و همچنين شرايط به وجود آمده در فوتسال با شمسايي صحبت کردم و او نيز به علت اين رفاقت پذيرفت در تيم فوتسال دبيري تبريز تا پايان فصل بازي کند.

وي درباره مبلغ قرارداد شمسايي خاطرنشان کرد: مذاکره‌اي چندين ساعته با شمسايي داشتيم و او عنوان کرد من يا مبلغي همچون سال‌هاي گذشته دريافت مي‌کنم و يا هيچ پولي نمي‌گيرم و حالا هم که به دبيري تبريز با اين شرايط آمده‌ام، قرارداد چهار برگي امضا مي‌کنم و مبلغ دراختيار خود باشگاه مي‌گذارم تا در پايان فصل به هر ميزاني که علاقه داشتند به من پرداخت کنند و به اين ترتيب به صورت رايگان به باشگاه پيوست.

مديرعامل باشگاه دبيري تبريز افزود: شمسايي امروز به تبريز خواهد آمد و قرارداد خود را با باشگاه منعقد مي‌کند. امروز نيز کارت او صادر مي‌شود تا بتواند در ادامه ليگ دبيري را همراهي کند.

دبيري با اشاره به اينکه شمسايي بازيکن آزاد محسوب مي‌شد، افزود: از کميته فوتسال استعلام گرفتيم و شمسايي با توجه به اينکه بازيکن آزاد به حساب مي‌آمد، سهميه ليگ‌برتري محسوب نمي‌شد و توانستيم او را به خدمت بگيريم.

آقاي گل جهان به علت کاهش مبلغ قراردادها در اين فصل از رقابت‌ها به تيمي ملحق نشد تا همين امر باعث شود علي صانعي، وحيد شمسايي را به تيم ملي دعوت نکند. البته مهلت پاياني ارسال اسامي ملي‌پوشان ايران براي حضور در جام جهاني تا فردا است و بايد ديد در اين مدت چه تغيير و تحولاتي در ليست اعمال مي‌شود.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: آقای گل جهان , اسامي ملي‌پوشان , شمسايي , کميته فوتسال ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 4 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی