ورود دلارهای تقلبی به بازار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

مهدي ابويي در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اين‌كه هم‌اكنون ديگر معاملات با پول فيزيكي انجام نمي‌شود، گفت: در حال حاضر قاچاق فيزيكي ارز در كشور وجود ندارد. در حال حاضر فردي كه در خارج از كشور ارز دارد، همان جا آن را به خريدار تحويل مي‌دهد و در داخل كشور معادل ريالي آن را دريافت مي‌كند، بنابراين نيازي به نقل و انتقال فيزيكي پول نيست.

وي افزود: در حال حاضر قاچاق فيزيكي ارز وجود ندارد، اما دلار‌هاي تقلبي به كشور وارد شده‌اند. اين بخش از ارز كه تقلبي و بدون پشتوانه است، به صورت فيزيكي به كشور وارد مي‌شود.

ابويي با بيان اين‌كه عدد مشخصي درباره‌ي دلار‌هاي تقلبي وارد‌شده به كشور نمي‌توان اعلام كرد، گفت: اين يك كار غيزقانوني است و به همين دليل ارزيابي دقيقي از آن وجود ندارد، اما به هرحال بايد آن را مورد توجه قرار داد.

معاون پيشگيري ستاد مبارزه با قاچاق ارز افزود: فقط در يك مورد عمليات و آن هم در تهران يك ميليون دلار ارز تقلبي كشف شده است. البته اين دلار‌ها از مراكز غيرمجاز كشف شده‌اند و به صرافي‌ها و يا مراكز مجاز ارتباطي نداشتند.

ابويي با بيان اين‌كه اين مقدار ارز پيش از آنكه در بازار توزيع شود در بازار كشف شد، ادامه داد: البته اين يك مورد و موارد مشابه آن كشف شده است، اما ممكن است در مواردي دلار‌هاي تقلبي كشف نشده باشند و امكان آن وجود دارد كه در بازار نيز توزيع شده باشند.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: دلارهای تقلبی , قاچاق ارز , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 5 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی