زندی چگونه از استقلال جدا شد؟!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

فریدون زندی پیش از فصل ماندنش در استقلال در ابهام بود و پس از کش و قوس های فراوان قراردادش را با استقلال به ثبت رساند. وی از همان روزهای اول لیگ بنای رفتن گذاشت اما باشگاه و در راس امور فنی امیر قلعه نویی حاضر به جدایی این بازیکن نبودند ولی این اتفاق سرانجام رخ داد و زندی راه لیگ قطر را در پیش گرفت.

زندی پیش از این برای راضی کردن باشگاه از خانواده خود هم کمک خواسته بود اما باشگاه استقلال راضی به صدور رضایتنامه نشد. زندی چون نمی خواست در استقلال باشد حتی با مسئولان باشگاه قطری مذاکره کرد ولی به تفاهم نرسیدند اما روز گذشته به یکباره میرشاد ماجدی سرپرست استقلال از جدایی این بازیکن و عقد قرارداد او با یک تیم قطری خبر داد.

نکته اینجاست که ماجدی روز گذشته اعلام کرد از جزییات جدایی زندی خبر ندارد. باشگاه استقلال هم توضیحی در مورد این جدایی نمی دهد و فقط سایت باشگاه در خبری این جدایی را رسما اعلام کرد و حتی نامی از تیم قطری نبرد.

گفته می شود زندی در بند قراردادش جدایی از استقلال در هر زمان را قرار داده است.

خبرنگاران خبرگزاری فارس برای پیگیری چگونگی جدایی زندی از استقلال با مسئولان این باشگاه تماس گرفتند اما آنها پاسخی به این تماس ها ندادند.

سایت باشگاه الاهلی قطر نیز در خبری که روی خروجی خود قرار داده آورده است که قرار بود داسیلوای برزیلی با این تیم دسته دومی قرارداد امضا کند و حتی تست پزشکی خود را هم داده بود اما به دلیل برخی شرایط خاصی که برای او پیش آمد این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل باشگاه قطری اولین گزینه ای که برای جایگزینی داسیلوا در نظر گرفت، فریدون زندی است.

سایت این باشگاه نوشته که زندی برای حضور در این تیم ابراز تمایل کرده و حتی رضایت باشگاه استقلال را هم گرفته است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: زندی , فریدون زندی , لیگ قطر , باشگاه استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 8 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی