قلعه‌نويي: بايد مجسمه من را بسازند!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

سرمربي تيم فوتبال استقلال كه در نشست خبري قبل از بازي با صباي قم صحبت مي‌كرد، تصريح كرد: هر وقت استقلال پول ندارد و مشكل دارد به سراغ من مي‌آيد و مشكلات هميشه براي من بوده و به خاطر اين تيم بزرگ‌ترين قرارداد تاريخ فوتبال ايران را كنار گذاشتم و اگر بنا به بيانيه دادن باشد من بايد غم نامه بنويسم.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي در رابطه با خداحافظي فرهاد مجيدي گفت: اعتقاد دارم هر كسي هفت ساعت براي اين استقلال زحمت كشيده باشد بايد از او قدرداني شود، اما بايد ياد بگيريم كه استقلال و ايران را دوست داشته باشيم و تنها خودمان را نبينيم. من خوشحالم كه در زمان من دو بازي خداحافظي براي بچه‌هاي استقلال گذاشته شد و اين نشان مي‌دهد كه به اين مسايل خيلي اهميت مي‌دهم. اما چرا اين روزها كسي نام اصغر حاجيلو كه بزرگ‌ترين بازيكن تاريخ استقلال بوده را فرياد نمي‌زند؟ اگر قرار باشد بازيكني براي تيم زحمت كشيده و كنار گذاشته شود و اين جنجال‌ها به وجود آيد، پس تاكنون "دل پيرو" بايد خودكشي مي‌كرد و "رائول" هم خودش را در ميدان مادريد به دار مي‌آويخت.

وي درباره بازي با صبا بيان كرد: در تيم صبا از زمان ويسي فونداسيون خوبي به وجود آمده است و خصوصا خط هافبك و فوروارد خطرناكي دارند، اما اگر ما بتوانيم وسط ميدان را از آنها بگيريم در بازي فردا (دوشنبه) موفق خواهيم شد. بازي سختي را مقابل صبا داريم و اين تيم بسيار خطرناك است.

قلعه‌نويي افزود: در بازي با نفت نشان داديم كه تيم به آن روح بزرگي خود نزديك مي‌شود، چون گل خوردن و جبران آن كار بسيار سختي است كه ما توانستيم اين كار را انجام دهيم و در بازي فردا هم مي‌خواهيم با پيروزي بر اين بازي با صدر جدول زياد فاصله نگيريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره جدايي زندي گفت: زندي پسر خوبي است، اما وقتي ديدم آن قابليتي را كه بايد داشته باشد ندارد كه اين قضيه شايد به مسايل روحي و رواني باز مي‌گشته اجازه داديم كه از استقلال جدا شود، چون پيشنهاد خوبي هم داشت.

وي همچنين درباره جدايي ساموئل گفت: هنوز پيشنهادي به ما داده نشده است و ما تا نيم فصل از او استفاده خواهيم كرد، اما اگر پيشنهادي از سوي مدير برنامه‌هاي او مطرح شود، منافع بازيكن و باشگاه را در نظر مي گيريم و در مورد او تصميم گيري خواهيم كرد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره مصدوميت مجتبي جباري، اظهار كرد: پريروز يك جراحي كوچك روي پاي او انجام شد و فكر مي‌كنم كه مشكل او تا چهار هفته‌ ديگر برطرف شود و به خاطر زحمات تيم پزشكي از آنها تشكر مي‌كنم.

قلعه‌نويي در خصوص مصاف با مرفاوي در ديدار فردا برابر صباي قم اظهار كرد: آقاي مرفاوي يكي از سرمايه‌هاي استقلال است و در اين تيم هم بازيكن و هم مربي بوده است. مرفاوي هيچ گاه دستيار من نبوده است.

قلعه‌نويي همچنين از ساختار حمله تيمش اظهار نارضايتي كرد و افزود: ما بايد ياد بگيريم كه از فوتبال خطي به ساختاري برسيم. همان طور كه اسپانيا در جام ملت‌هاي اروپا با سيستم‌ ۶-۴ بازي مي‌كرد و فوتبال شناوري را ارائه مي‌داد ما هم بايد بتوانيم به خوبي از كمك دفاع و حمله و برعكس آن استفاده كنيم كه اين روند از راه‌آهن شروع شد و آرام آرام برنامه‌هاي ما به نتيجه‌ مي‌رسد.

وي همچنان تيم خود را اميد اول قهرماني دانست و اضافه كرد: چند مشكل داريم كه دو، سه تاي آن فني است كه به مرور بهتر مي‌شود، ‌اما عمده مشكلات ما مالي است كه آقاي فتح‌الله‌زاده و رضايي تلاش مي‌كنند آن را برطرف كنند و چون فوتبال در ليگ با تورنمنت متفاوت است و در ليگ كيفيت تيم با شما حرف مي‌زند به كيفيت استقلال بسيار اميدوارم و به همين دليل تيم خود را اميد قهرماني مي‌دانم.

وي افزود: من سه سال از استقلال دور بودم اما يك كلام درباره اين تيم صحبت نكردم و اگر امسال هم قرار بود موضع بگيرم در باره رحمتي و جباري اين كار را انجام مي دادم و اعتقاد دارم بايد اين داستان‌ها و حرف‌ها را كنار بگذاريم و اگر دم از فوتبال حرفه‌اي مي‌زنيم اخلاق حرفه‌اي را هم ياد بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره حرمت شكني‌ها در فوتبال ايران گفت: متاسفانه چند سال است كه اين مساله باب شده و من دليل آن را حضور افرادي كه هيچ ربطي به فوتبال ندارند و بايد در جاي ديگري باشند را مي‌دانم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: قلعه‌نويي , مجسمه قلعه‌نويي , مجسمه , سرمربي تيم فوتبال استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 9 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی