الاهلي۴ -سپاهان۱/ شکست سنگین سپاهان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

يك پنالتي و اخراج دروازه‌بان سپاهان در دقيقه ۳۰ شروع ماجراهايي بود كه در ۱۵دقيقه پاياني نيمه اول رخ داد و الاهلي را ۳-۱ پيش انداخت. گل چهارم هم در نيمه دوم زده شد

ليگ قهرمانان آسيا- مرحله يك‌چهارم نهايي- دور برگشت

سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۱- ساعت ۲۰:۴۵

الاهلي عربستان- سپاهان ايران

ورزشگاه: ملك الفيصل جده- عربستان

تماشاگر: ۳۰ هزار نفر

الاهلی عربستان: عبدالله الموافی – پالمینو- کمیل عمر –منصور الحربی –والید باکشی –موتاز الموسی –کمیل الموسی –تایس الجاسم – دیگو المورالس –عامد الحسین – ویکتور سموئز
سرمربی: کارل یارولیم

سپاهان ايران: رضا محمدی –فرشید طالبی –مهدی جعفرپور –محرم نوید کیا –امید ابراهیمی –حسن اشجاری –علی احمدی –بولکو –عادل کلاه کج –جالوویچ –محمدرضا خلعتبری (۳۱- محمدباقر صادقي)

سرمربی: زلاتکو کرانچار


شرح بازی:


مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب در شرایطی به پایان خواهد رسید که سپاهان تنها نماینده فوتبال ایران در جده به مصاف الاهلی می رود. طلایی پوشان در عین برتری دیدار رفت در فولادشهر با نتیجه صفر بر صفر به کار خود پایان دادند تا چنانچه اسیر حریف "چموش " و تمام حرفه ای خود نشوند بتوانند در ورزشگاه فیصل عبدالله جده جشن صعود را بر پا کنند. کارمهمی که دور از دسترس زلاتکو کرانچار و شاگردانش نیست.

نيمه اول:


زرد پوشان برای شکستن جو حاکم بر ورزشگاه ملک فیصل جده که بی‌محابا سفید و سبز پوشان الاهلی را مورد تشویق قرار داده بودند، در دقیقه اول با یک یورش همه‌جانبه که با پاس کاپیتان نویدکیا در قلب خط دفاعی آنان ساخته و پرداخته شد، محمدرضا خلعتبری را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه وی با خوش‌شانسی عرب‌ها به هدر رفت. کارل یارولیم چک‌تبار سرمربی الاهلی با دو سه تغییر از جمله بکارگیری ویکتور سیموئز بهترین گلزن تیمش در شرایطی به جنگ شاگردان کرانچار آمد که از عظمت و قدرت زردپوشان طی سه جدال قبلی خود کاملا آگاه و مطلع بود.

ياران الاهلی برای آن‌که قلمرو حرکتی خود را در زمین برای تحت فشار قرار دادن زردپوشان بهتر و روان‌تر به حرکت درآورند، مبادرت به پاس‌های کوتاه و حرکات ترکیبی کردند که تا حدودی زردپوشان در لاک دفاعی رفتند و چشم به ضدحملات خلعتبری و جالوویچ دوختند. برهمین اساس طلایی‌پوشان با خلعتبری می‌توانستند صاحب گل شوند که با بدشانسی موقعیت‌های زردپوشان یکی پس از دیگر به هدر رفت. سپاهانی‌ها در اندیشه این ترفند بودند که در یک غافلگیری اسیر حمله انتحاری سفیدوسبزپوشان الاهلی شدند. تایسر الجاسم وقتی از کمند خط آفسایدگیری سپاهانی‌ها گریخت با خطای رضا محمدی دروازه‌بان سپاهان سرنگون شد که داور استرالیایی نقطه پنالتی را نشان داد و دروازه‌بان سپاهان را هم با کارت قرمز جریمه کرد. ویکتور سیموئز هم ضربه پنالتی را در دروازه محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذخیره که بجای خلعتبری وارد شده بود جای داد تا اوضاع کاملا به سود الاهلی رقم بخورد.

بعد از گل دوباره عربستانی‌ها به سمت دروازه زردپوشان با یک یار کمتر تاختند تا اینکه عامد الحسین در یک فرصت‌طلبی توانست دومین گل تیمش را از روی یک ریباند به ثمر برساند. سپاهان كه چیزی برای از دست دادن نداشت و توانست یکی از گل‌های خورده را در شرایط نامتعادل توسط مدافع حريف و با دخالت فرشید طالبی جبران كند تا به ادامه بازی امیدوار شود. شاگردان کارل یارولیم که اوضاع سپاهان را آشفته دیدند در دقایق انتهایی مسابقه از خروج اشتباه صادقی نهایت بهره را بردند و توانستند توسط عامد الحسین بازيكن عمانی گل سوم را هم به ثمر برسانند. به اين ترتيب نیمه اول با نتیجه ۳-۱ بسود الاهلی به پایان رسيد.

دقایق کلیدی:


دقيقه ۲ : پاس تودر نویدکیا با فرار و شوت خلعتبری سبب شد تا دروازه‌بان الاهلی با کف دست راستش توپ را دفع کند.

دقيقه ۱۲ : فرار جالوویچ در قلب خط دفاعی الاهلی و پاس وی به خلعتبری سبب شد تا توپ آرام در دستان دروازه‌بان عبدالله جای گیرد.

دقيقه ۱۴ : شوت سرکش تایسر الجاسم به شکل خطرناک نواخته شد و رضا محمدی به حالت درازکش توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه ۵۵ : شوت عبدالرحیم الجزابی در شش قدم سپاهان در حالت تک به تک با محمدباقر صادقی به کرنر رفت.

دقيقه ۶۴ : شوت عامد الحسین در پشت محوطه جریمه با برخورد به بدن فرشید طالبی راهی کرنر شد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ الاهلی: ضربه پنالتی تیم الاهلی را ویکتور سیموئز در درون دروازه محمدباقر صادقی جای داد.

۲-۰ الاهلی: ارسال کاشته عربستاني‌ها در دهانه دروازه سپاهان با ضربه سر ویکتور سیموئز به تیر دروازه اصابت کرد که در ریباند عامد حسین آن را به سقف دروازه محمدباقر صادقی چسباند.

۲-۱ سپاهان: وقتی ضربه کاشته خطا را حسن اشجاری روی دروازه الاهلی سانتر کرد، فرشید طالبی با پرتاپ کردن بدن خود به سمت توپ در شرایط نامتعادل آن را وارد دروازه عبدالله کردند.

۳-۱ الاهلی: سانتر ارسالی بر روی دروازه سپاهان با خروج و اشتباه فاحش محمدباقر صادقی توام شد که عامد الحسین توپ را با ضربه سر تبدیل به گل سوم کرد.

۴-۱ الاهلی: پاسکاری‌های تکضرب و منظم در پشت محوطه جریمه سپاهان سبب شد تا ضربه پایانی را عبدالرحیم الجزابی به قعر دروازه سپاهان بفرستد.



بهترین بازیکن:

عامد الحسین بازیکن عمانی تیم الاهلی عربستان با تیزهوشی و غنیمت شمردن فرصت‌ها با زدن دو گل بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.



اتفاق ویژه:

هواداران الاهلی عربستان با در دست داشتن پرچم‌های سبز رنگ بطور یکپارچه حمایت قاطع خود را از تیم محبوب‌شان اعلام کردند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: الاهلي۴ -سپاهان۱ , سپاهان ايران , الاهلی عربستان , الاهلي عربستان- سپاهان ايران , ليگ قهرمانان آسيا , مرحله يك‌چهارم نهايي ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 12 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی