بهترین های هفته یازدهم: کم گل و کم تماشاگر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

هفته یازدهم با شانزده گل تا اینجای کار یکی از کم گل ترین هفته های لیگ است،هرچند که هنوز دوبازی این هفته انجام نشده است. ملوان تنها مهمان پیروز بود و چهار بازی به تساوی کشیده شد. یازده هفته گذشت و همچنان خوزه روی نیمکت لرزان پرسپولیس جابجا نشده است و آن را سفت چسبیده است.البته محمد احمد زاده تازه وارد این هفته بود که برایش آمد هم داشت. از رکوردهای منفی دیگر این هفته مربوط میشد به تعداد اندک هوادران در ورزشگاهها که به مانند گلهای رد و بدل شده، از کمترین حضور بر خوردار بود.

دروازه بان:

نیلسون کورئا جونیور (برزیل): برزیلی ۳۷ ساله پرسپولیس یکی از مسن ترین بازیکنان لیگ ایران است. او ۷ سال در ویکتوریا گیمارش و لیگ برتر پرتغال بازی کرده و از آنجا یک راست به فوتبال ما پا گذاشته است.عکس العمل های به موقع او اگر نبود شاید خوزه حالا در هواپیما نشسته بود و برای بازنشستگی اش نقشه می کشید! نیلسون دو واکنش عالی در برابر کاوه رضایی داشت و چند جاگیری خوب هم در کارنامه ثبت کرد.

دفاع:

مجتبی ترشیز(فجر سپاسی): دفاع راست ۳۳ ساله فجر اهل قائم شهراست. او پیش از این در تیم های استقلال اهواز،تراکتورسازی و مس سرچشمه بازی کرده است. ترشیز در بازی با آلومنیوم دو گل زد و بارها در ریابند موفق عمل کرد و اگر کمی سن و سالش پایین تر بود، شاید حرفهای زیادی برای گفتن داشت.گل دوم او و سوم فجر یکی از زیباترین گلهای هفته بود.

امیر حسین صادقی (استقلال): مدافع ۳۱ ساله استقلال اهل تهران است. او علاوه بر استقلال در تیم های مس و تراکتور هم بازی کرده است. صادقی یک سال در میان از استقلال جدا شده و دوباره به این تیم پیوسته است. او در جام جهانی آلمان هم حضور داشته است. در بازی مقابل صبا از خوب های استقلال بود و از دلایل عمده استحکام خط دفاعی استقلال صادقی بود. البته بدش نمی آید در کار تهاجمی هم شرکت کند.

محمد نصرتی (تراکتورسازی): مدافع ۳۱ ساله کرجی تراکتور،فوتبالش را از جوانان کشاورز شروع کرد و سپس به پاس رفت و از آنجا به فوتبال ملی معرفی گردید.نصرتی از سال ۸۶ تاکنون بین تیم های پرسپولیس و تراکتور در رفت و آمد است!انگشت کذایی او معروفترین سوژه ی سال پیش فوتبال ما بود.نصرتی دو بار با پاس و پرسپولیس قهرمان ایران شد و دوبار هم با پاس نایب قهرمان.نصرتی در مقابل نفت هم گل زد و هم نقش یک دفاع کم اشتباه را به خوبی ایفا کرد.

احمد آل نعمه (نفت تهران): دفاع چپ سی ساله نفت اهل اهواز است.او فوتبالش را از فولاد آغاز کرد و سپس در تیمهای نیروزمینی،استقلال اهواز،سپاهان،شاهین و تراکتور بازی کرده است. مدافع گل زن نفت در بازی مقابل تیم سابقش یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

هافبک:

بختیار رحمانی( فولاد): جوان بیست و یک ساله اهل جوان رود کرمانشاه،فوتبالش را از همین فولاد آغاز کرد و از این تیم به تیم ملی امید هم دعوت شد.او ششمین سال حضورش را در فولاد سپری می کند. کاپیتان جوان و خوش‌آتیه‌ی فولاد برترین بازیکن میدان نیز بود. رحمانی جدا از بازی زیبا و تاثیرگذار خود در طول ۹۰ دقیقه ، توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد، می توان رحمانی را یکی از بهترین های لیگ امسال هم نامید. فرکی خوشبخت است که در گنجینه اش چنین درهایی یافت می شود.

میثم بائو(استقلال): هافبک ۲۹ ساله استقلال هم اهل قائم شهر است. فوتبالش را از شموشک شروع کرد و سپس به تیم های: استقلال، الشعب،راه آهن،ابومسلم،پرسپولیس، شهرداری تبریز پیوست. و امسال پس از شش سال دوباره به استقلال بازگشت. در بازی مقابل صبا یک بازیکن کاملا موثر بود و با یک پاس گل زیبا از میان خیل مدافعان صبا پایه گذار پیروزی تیمش بود.

مازیار زارع (ملوان): هافبک وسط ۲۸ ساله ملوان اهل انزلی است.او فوتبالش را از ملوان شروع کرد و سپس به پرسپولیس پیوست و بعد از دو فصل نا موفق در امارات دوباره به پرسپولیس پیوست. بیشترین گلهای او از به وسیله شوت های سهمگینش به ثمر رسیده است و با همین روش نیز یک گل به مس در کرمان زد. از بازیکنان محبوی کی روش است که همیشه جایگاهش در تیم او محفوظ است.اگر اخلاق زارع به مانند شوت هایش بود، شاید یکی از ستاره های فوتبال ایران می شد.

اسماعیل شریفات(فولاد): هافبک –مهاجم، رامشیری فولاد ۲۴ ساله است.او فوتبالش را از همین فولاد شروع کرد و پس از حضور در دو تیم آبی اهواز و تهران، دوباره به فولاد بازگشته است. دربازی با نفت او بارها خط دفاعی این تیم را آزار داد و گل دوم فولاد را وارد دروازه حریف کرد.

مهاجم:

جعفر بذری (آلومنیوم): مهاجم سابق شهرداری تبریز ۲۵ ساله است و هنوز نتوانسته در تیم جدیدش جا بیفتد و تبدیل به یک بازیکن نود دقیقه ای شود. اما اکبر میثاقیان به او توجه ویژه دارد و تعصب اش را می ستاید. در بازی مقابل فجر با اینکه از ابتدای نیمه دوم به میدان آمد اما از بازیکنان موثر تیمش بود و با گل دیرهنگامش مانع یک باخت خانگی برای میثاقیان شد.

لوسیانو پریرا مندز(فولاد): بازیکن برزیلی فولاد ۲۹ ساله است و در کشورش به او شیمبا می گویند. او هفته پیش هم بهترین بازیکن لیگ ایران بود و این هفته هم یک پاس گل و یک گل زد و نسخه نفت را پیچید. برزیلی فوتبال ایران در خوزستان برزیلی روزهای خوبی را می گذراند.

بهترین تیم:

ملوان بندر انزلی: هنوز ممی روی نیمکت ملوان درست و حسابی ننشسته است و فعلا صندلی بوی پورغلامی را می دهد. اما چه کسی است که نداند عشق است قهرمان زنده را. برد خارج از خانه ملوان به یقین بهترین اتفاق برای احمزاده و خوش ترین خبر برای هواداران ملوان بود. در روزی که ملوان تنها مهمان برنده لیگ بود.

بهترین مربی:

حسین فرکی (فولاد): او با ۵۵ سال سن، یکی از بازماندگاه مکتب پاس در فوتبال ایران است که در زمان بازیگری همیشه به لباسش وفادار بود. او هم در زمان بازیگری و هم مربی گری در جام جهانی حاضر بوده است. سرمربی گری را از تیم کاوه شروع کرد و سپس به نفت پیوست و سال پیش با این تیم بی ادعا ششم لیگ شد. امسال در فولاد انگیزه های زیادی برای جاه طلبی خواهد داشت. تیم او چند صباحی است که بی نقص بازی می کند و البته سه امتیازها را تصاحب می کند.

انتخاب ویژه :

مهدی مهدوی‌کیا (پرسپولیس) : کاپیتان پا به سن گذاشته‌ی پرسپولیس شاید دیگر آن قابلیت و انعطاف‌های روزگار جوانی خود را ندارد ، اما همچنان دیدگاهی حرفه‌ای نسبت به فوتبال دارد و در زمین به چیزی جز موفقیت تیم خود نمی‌اندیشد. عملکرد یکی از یازده بازیکن قرن تیم هامبورگ در بازی برابر سایپا بسیار تحسین برانگیز بود ، او ۹۰ دقیقه دوید ، تلاش کرد و برای تیمش انرژی گذاشت تا پرسپولیس بهترین نمایش فصل خود را ارائه کند. هافبک دفاعی جدید پرسپولیس در ۳۵ سالگی نیز روحیه‌ی جوانی را داشت.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: بهترین های هفته یازدهم , بهترین مربی , بهترین تیم ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 12 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی