فصل بعد تیمی خواهیم داشت که مدعی شماره یک قهرمانی باشد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس

مانوئل ژوزه و دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بامداد فردا (پنجشنبه) تهران را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کنند.

مانوئل ژوزه و دیگر اعضای کادر فنی با نهایی شدن اقدامات برای دریافت خروجی و اقامت‌شان بامداد فردا تهران را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کنند.

مانوئل و پدرو بارنی به اتفاق هم راهی پورتو می‌شوند، فیدالگو بدنساز تیم راهی لیسبون خواهد شد، احمد ناجی به مصر می‌رود و اسکار و فرزندش هم جداگانه راهی خواهند شد.

طبق برنامه اعلام شده قرار است مانوئل ژوزه و همکارانش چهارشنبه شب 19 مهر به تهران باز گردند.

شرایط سفر اعضای کادر فنی امروز با تلاش پیگیرانه مسئولان باشگاه انجام شد. باشگاه پرسپولیس به فاصله کمی از دریافت دفترچه کار مربیان، موفق شد مجوز اقامت و خروجی آنها را دریافت کند.

 

نشست دو ساعته رویانیان با مانوئل ژوزه درباره پرسپولیس

نشست دو ساعته محمد رویانیان و مانوئل ژوزه به منظور بررسی وضعیت کنونی و برنامه ریزی برای آینده تیم پرسپولیس برگزار شد.

مانوئل ژوزه ساعت 11 صبح امروز با دعوت محمد رویانیان به باشگاه پرسپولیس آمد و در نشستی که تا ساعت 13 به طول انجامید، سرمربی تیم گزارشی از وضعیت کنونی تیم و برنامه های مورد نظر آینده را به باشگاه ارائه کرد و محمد رویانیان نیز انتظارات و خواسته‌های باشگاه در شرایط فعلی را به وی اعلام کرد.

در اواخر این نشست، سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نیز در جلسه حضور یافت و برخی موارد مربوطه از سوی مدیر عامل و سرمربی به وی منتقل شد تا اقدامات لازم انجام شود.

محمد رویانیان در این نشست صمیمانه قبل از سفر 5 روزه ژوزه به پرتغال برای سرمربی تیم آرزوی موفقیت کرد و از سرمربی پرسپولیس خواست که با روحیه و انگیزه‌های بالا به ایران برگردد. رویانیان هدایایی را نیز برای همسر و نوه 9 ماهه ژوزه تدارک دیده بود که به وی اهدا کرد.

مانوئل که غافلگیر شده بود خطاب به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من از میهمان نوازی ایرانیان چیزهایی در این مدت کوتاه دیده‌ام و آن را لمس کرده‌ام و از نگاه محبت آمیز و لطف شما سپاسگزارم. به خاطر این هدایا ممنونم و تا آخر با شما هستم و می‌خواهم آینده پرسپولیس را با کمک هم و هواداران و اعضای تیم درست کنیم. من به شما با اطمینان خاطر و با صداقت تمام می‌گویم که پرسپولیس امسال به جایگاه بهتری خواهد رسید.

رویانیان نیز در پاسخ به اظهارات مانوئل گفت: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با روحیه‌ای بالا به ایران برگردید. از نظر بنده تیم در حال درست شدن است. شما قبلا به ما گفته بودید که باید ذهنیت و فکر بچه‌ها درست شود. ما پای آن ایستاده‌ایم و در این راستا هم شما تلاش کردید و هم ما و حالا به نظرم داریم موفق می‌شویم. به اعتقاد بنده مشکل ما تغییر مربی یا فکر کردن به این مسئله نیست. از شما انتظار داریم تیمی بسازید قدرتمند، متحد و هماهنگ که در همه بازی ها پیروز شود.

وی افزود: می‌دانم که تعطیلی‌های لیگ به شما لطمه می‌زند چون پرسپولیس ملی پوش دارد و این به کار شما لطمه می‌زند. این موضوع بدون شک تهدیدی است برای پرسپولیس ولی آقای مانوئل؛ شما یک مربی بزرگ و با تجربه هستید و سعی کنید از این تهدیدها یک فرصت بسازید.

رویانیان تصریح کرد: تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی مشکلی است که بارها داشته‌ایم و شاید باز هم تکرار شود. می‌دانم که در این باره شما و پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها لطمه خورده‌اید اما باید کاری کنید که این مشکل در نهایت به نفع تیم تمام شود. امیدواریم با توجه به مرخصی چند روزه، شرایط را به گونه ای فراهم کنید که برنامه های تمرینی و فنی مورد نظر شما توسط یحیی گل محمدی انجام شود.

مانوئل هم در ادامه گفت: شما درست می‌گویید، ما باید از این تهدید یک فرصت بسازیم. برنامه تمرینات را هم به یحیی گل محمدی داده ام. ما به خاطر تعطیلی 25 روزه، 3 روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و بنده و دستیارانم هم دو روز در تمرینات نیستیم که همه چیز با یحیی هماهنگ شده است.

رویانیان در پایان این نشست به مانوئل گفت: سلام مرا به خانواده‌ات برسان. متاسفانه در این مدت هم ما سختی کشیدیم، هم شما و هم هواداران عزیز. امیدوارم بعد از مرخصی 5 روزه، شما را در تمرینات ببینیم که با انگیزه بالا در حال تلاش برای ساختن آینده پرسپولیس هستید. امیدوارم در شروع مجدد لیگ روزهای شادی را برای هواداران رقم بزنید.

سرمربی پرسپولیس هم در پاسخ تاکید کرد: من به خاطر دو موضوع به اینجا آمده‌ام. بزرگی پرسپولیس و لطف شما و همچنین مبارزه طلبی و ریسک کردن. می‌دانم پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من متوجه عظمت و محبوبیت آن شده‌ام. من می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم و در نهایت به آن خواهم رسید. شک نکنید که روزهای خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم می‌زنیم. تیم در حال درست شدن است، نیم فصل هم تیم را تقویت می‌کنیم و فصل بعد تیمی خواهیم داشت که مدعی شماره یک قهرمانی باشد. ژوزه بعد از خداحافظی با رویانیان باشگاه را ترک کرد و قرار است امشب عازم پرتغال شود. سرمربی پرسپولیس همچنین در گفت و گو با مدیر روابط عمومی باشگاه، به سوالات پاسخ داد که متن این مصاحبه در روزهای آتی منتشر خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سرمربی پرسپولیس , محمد رویانیان , نشست دو ساعته رویانیان با مانوئل ژوزه درباره پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 12 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی