بازگشت فرهاد ، هرگز!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

حضور فرهاد مجيدي در خانه امير قلعه‌نويي اگرچه شايعات فراواني را باعث شد و برخي بر اين باور بودند كه كاپيتان سابق آبي‌ها دوباره به اين تيم باز خواهد گشت اما چنين اتفاقي محال است و نه امير قلعه‌نويي حاضر به بازگرداندن فرهاد خواهد شد و نه اينكه خود مجيدي چنين قصدي خواهد داشت.

حتي عده‌اي بر اين باور بودند كه اگر امير و فرهاد به هر دليل قبل از آغاز فصل با هم رو در رو مي‌شدند شايد مجيدي ابتداي فصل دوباره پيراهن استقلال را تن مي‌كرد اما آنهايي كه بر روابط مجيدي و دوستانش با امير قلعه‌نويي و فتح‌ا...زاده اشراف دارند معتقدند كه اگر اين رويارويي به هردليل قبل از فصل نيز رخ مي‌داد هرگز منجر به همكاري مشترك نمي‌شد.



حدود يك ماه پيش برخي از مسوولان باشگاه استقلال با يكي دو مهاجم ليگ برتري باب مذاكره را باز كردند. البته اين مذاكرات هرگز رسمي نبوده چرا كه اساسا هيچ بازيكني نمي‌تواند وسط نيم فصل اول از تيمش جدا شود اما از آنجا كه استقلال خوب گل نمي‌زد مذاكره با چند مهاجم آغاز شد كه درنهايت با يكي از مهاجمان ليگ برتري كه اكنون عضو يكي از تيم‌هاي مطرح هم هست توافق نهايي صورت گرفته تا در نيم فصل به استقلال بيايد.

مسوولان باشگاه استقلال دوست ندارند نام اين بازيكن رسانه‌اي بشود و خود اين بازيكن هم از افشاي مذاكره با استقلالي‌ها خودداري كرده تا خداي ناكرده براي تيمش نيز مشكلاتي ايجاد نشود. از طرفي باشگاه استقلال معتقد است كه اصولا اخلاقي هم نيست كه ماجرا الان رسانه‌اي بشود به همين دليل نام بازيكن مورد نظر هرگز رسانه‌اي نشده تا نيم فصل نخست به پايان برسد و بعد از آن مذاكرات رسمي براي جذب اين مهاجم انجام شود. البته اينكه باشگاه آن مهاجم نيز با جدايي بازيكن خود موافقت كند خود يك مساله است و اگر باشگاه مربوطه، به آن بازيكن اجازه دهد به استقلال بيايد قطعا اين انتقال انجام خواهد شد.

فتح ا... زاده نيز در تازه ترين مصاحبه خود اعلام كرد كه مي‌خواهد در نيم فصل ۳ بازيكن تيمش را با ديگر تيم‌هاي ليگ برتري معاوضه كند. اتفاقا اين مصاحبه بعد از حضور فرهاد مجيدي در خانه امير قلعه نويي انجام شد كه همين موضوع نشان مي‌دهد كه آن بازيكن فرهاد مجيدي نيست چرا كه مهاجم استقلال تيمي ندارد كه آبي‌ها بتوانند يكي از بازيكنانشان را با او معاوضه كنند.

بنابراين بايد منتظر جذب بازيكنان ديگري بود؛ بازيكناني كه شايد خود از پيشينه استقلالي نيز برخوردار باشند و بازگشتشان به جمع آبي‌ها سبب خوشحالي هواداران نيز شود. به هرشكل بايد ماجراي بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال را مختومه اعلام كرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: بازگشت فرهاد , مسوولان باشگاه استقلال , پيراهن استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 17 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی