سودجویی دلالان از بازار لبنیات
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

حسين صالحي - رئيس اتحاديه توزيع‌كنندگان لبنيات، در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اينكه قيمت شير از سوي دلالان توزيع‌كننده آن ۱۰۰ تومان بيشتر از نرخ مصوب به دست مصرف‌كنندگان مي‌رسد، اظهار كرد: برخي از دلالان كه در توزيع لبنيات فعاليت دارند محصولات لبنياتي را به قيمت ثبت شده بر روي كالا به فروش نمي‌رسانند.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه توزيع‌كنندگاني كه زير نظر اتحاديه فعاليت مي‌كنند، آن را با همان نرخ مصوب و ثبت شده روي لبنيات به دست مصرف‌كننده مي‌رسانند.

رئيس اتحاديه لبنيات با بيان اينكه اتحاديه وظيفه تعزيرات كردن و اعمال فشار روي دلالان را ندارد، خاطرنشان كرد: سازمان تعزيرات بايد مانع فعاليت اين دلالان شود كه قيمت‌ها را بيش از آنچه كه مصوب شده به دست مصرف‌كننده نرسانند.

وي گفت: ما در اتحاديه بازرس داريم و اگر تخلفي را در بين توزيع‌كنندگان لبنيات و مغازه‌داراني كه زيرنظر اتحاديه فعاليت مي‌كنند مشاهده كنيم، آن را سريعا به سازمان تعزيرات معرفي مي‌كنيم.

او تصريح كرد: تنها روش كنترل براي اجراي قانون از سوي اتحاديه اين است كه گزارش موارد تخلف را به سازمان تعزيرات اعلام كنيم.

صالحي در پايان با بيان اينكه البته خود توليدكنندگان هم عاملي براي افزايش قيمت‌ها بيش از نرخ مصوب هستند، تصريح كرد: علاوه بر دلالان خود توليدكنندگان نيز عاملي براي افزايش قيمت لبنيات و حتي به فروش رساندن آن بيش از قيمت مصوب هستند.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بازار لبنیات , رئيس اتحاديه توزيع‌كنندگان لبنيات , قيمت لبنيات , لبنيات , قيمت شير ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 17 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی