رویانیان وسط برنامه ۹۰ خوابش برد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

برنامه ی نود دوشنبه  شب عادل فردوسی پور در حالی به روی آنتن شبکه سه سیما رفت که مانند همیشه  با حاشیه های از جنس نود همراه بود :


*فردوسی پور تلاش کرد آرام صحبت کند /دژاگه در نود

ستاره ۲۶ ساله ایرانی  اشکان دژاگه  که از سه سالگی از ایران رفته  و در آلمان زندگی و فوتبال خود را آنجا پیگیری کرده به عنوان یکی از امید های تیم ملی ایران در برنامه ی نود  حضور پیدا کرده بود .

از نکات جالب راحت فارسی صحبت کردن  دژاگه  بود که  فردوسی پور در ابتدا گفت :من آرام حرف می زنم  بر خلاف عادتم که همیشه تند تند صحبت می کنم  تا شما راحت متوجه شوید ...فردوسی پور : ولی شما بر خلاف فردیدون زندی  ( دیگر بازیکن ایرانی بزرگ شد ه ی آلمان ) خوب فارسی صحبت می کنید. دژاگه در پاسخ فردوسی پور گفت  :پدر و مادرم در خانه همیشه فارسی صبحت می کنند .

درادامه ناگهان صدای آمد که فردوسی پور را  تعجب زده از  اشکان دژاگه  پرسید :این صدای  ساعت ات بود  ؟! ..دژاگه :نه    فردوسی پور : پس چی بود و ناگهان نگاهش  به پشت صحنه  افتاد گفت :اهان ..هیچی ..


* مهمان برنامه از فردوسی پور تند تر صحبت می کند !

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی  که  پس از بیست سال  بازگشت  تقریبا از پنج سالگی ایران را ترک کرده  دیگر مهمان ملی پوش نود بود .
در ابتدا هنگام معرفی کردن خودش آنچنان تند صحبت کرد که فردوسی پور متعجب زده گفت : چه تند حرف می زنی از من هم تند تر حرف می زنی .. 
فردوسی پور در ادامه گفت و گو با  رضا  قوچان نژاد ناگهان  گفت:می دانستی لهجه اتم ، لهجه ای مشهدی،هلندی و بلژیکی ، انگلیسی؟ !  قوچان نژاد : تا حالا بیشتر  این شنیده بودم  اما حالا نمی دانم لهجه ی مشهدی چه جوری !


* فناوری کم آورد! 

در قسمت دوربین نود در آغاز فردوسی پور مجری برنامه با اشاره به تلاش بچه های دانشگاه شریف بیان کرد  این قسمت به نحو ه ی جدید اجرا می شود که همه ی  فناوری ملی  بکارگرفته شده  است.
در ادامه این بخش زمانی که فردوسی پور با حر کت اشار ه ی دست صفحه نمایشگر را عوض می کرد ناگهان فناوری ملی از فردوسی پور جاماند و فردوسی پور  پس از تکان داد چند ین بار دستش نتواست صفحه را عوض کند که گفت :اگه دوربین بگیرد من با ید این حرکت کنم که ...(هرچه  تلاش کرد نشد ) ناگهان به خاطر این موضوع بلند زد زیر خنده ..


*آیت اللهی : ساعت 2 است دیگر ..دیگه حساب هزینه تلفن رو هم بکنید

هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان تلفنی برنامه ی نود بود تا در مورد اتفاقات انتخابان استان فارس پاسخ گو باشد ، زمانی که گفت و گوی اش با فردوسی پور به درازا کشیده بود و فردوسی پور منتظر برقراری تماس با آب پیما مدیر عامل تیم آبفای خرامه بود از او خواست که همچنان روی خط بماند تا ارتباط برقرار شود که آیت اللهی گفت : آقای فردوسی پور بگذارید ما برویم ساعت ۲ است دیگر ..دیگه حساب هزینه تلفن روهم بکنید.


*رویانیان : تاج مرا از خواب بیدار کرد 
رویانیان مهمان تلفنی برنامه زمانی که ساعت ۲:۲۰ با او تماس گرفته شد تا در مورد پنالتی ها بحث بر انگیز پرسپولیس با او صحبت شود رویانیان مدیر علامل پرسپولیس گفت : آقای فردوسی پور خواب بودم ،اولین بار است که وسط برنامه خواب ام برد آقای تاج مرا بیدار کرد ..




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: رویانیان , برنامه ۹۰ , حاشیه های دیشب برنامه عادل فردوسی پور , ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 18 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی