آبیها و قرمزها نظاره‌گر صحنه تصادف دایی!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از جهان

چند روز قبل در یک مراسم ویژه اتفاقات جالبی رخ داد که در نوع خود جالب توجه بود.
اواسط این هفته در یکی مراکز نگهداری از کودکان معلول و به همت «لیلا بلوکات» از هنرمندان سینما و تلویزون مراسمی برگزار شد که تعدادی از چهره های ورزشی و هنری میهمانان این مراسم بودند.

بهروز رهبری فرد و علی انصاریان دو تن از مدافعان اسبق پرسپولیس در حاشیه مراسم فوق با محسن بنگر یکی از مدافعان کنونی پرسپولیس رودررو شدند و برخورد سردی با هم داشتند!

حمید سوریان، جوادکاظمیان، میلاد میداوودی، یوسف کرمی از دنیای ورزش و چهره هایی چون مهران رجبی، مهدی اسدی، کامران تفتی، محمدرضا عیوضی، سیاوش خیرابی و ... از عالم هنر به دعوت بلوکات در این مراسم شرکت داشتند.

جالب اینکه میلاد میداوودی در حاشیه این مراسم و در جمع دوستانش از نیمکت نشینی خود ابراز نارضایتی کرد و محسن بنگر مدافع سرخپوشان نیز مدعی بود که مشکل پرسپولیس نداشتن هافبک است.

در اواسط این مراسم «سامان گوران» که با تقلید صدا و حرکات چهره های ورزشی و هنری مطرح شده است، با تقلید حرکات افرادی چون فردوسی پور، فرزاد فرزین، مهران مدیری خنده حاضرین را موجب شد اما جالب ترین بخش این برنامه جایی بود که گوران با نشستن روی یک صندلی، صحنه تصادف ابتدای امسال علی دایی را به نمایش گذاشت و مراسم را به مرز انفجار رساند!

نکته دیگر اینکه مجری این برنامه یکی از مجری های ورزشی سیما بود که هفته ای یکبار برنامه ای زنده دارد و در آن برنامه سعی دارد خود را بی طرف نشان دهد، در حالیکه در مراسم مذکور بارها اعلام کرد که پرسپولیسی است و عاشقانه این تیم را دوست دارد!




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: تصادف دایی , آبیها , قرمزها , مجری های ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 20 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی