تیکه سنگین رویانیان به کریمی: شومن‌ها اسطوره شده‌اند!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: آقای رسانه ملی! در المپیک فوتبال را نابود کردید، دو ماه تمام به فوتبال تاختید و موقع باخت تیم ملی به لبنان میخ آخر را کوبیده و سعی کردید که ستاره‌های فوتبال را خاموش و بی‌فروغ کنید اما چه شد با یک برد مقابل کره جنوبی قهرمانان و حماسه‌های المپیک را خاموش کرده و به یک باره فوتبال بی‌فروغ را به نماد ورزش کشور تبدیل کردید؟!

رفتارهای بیمارگونه تبدیل به حماسه شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص افزود: شما نه تنها ستاره‌های فوتبال را تبدیل به خورشید کرده‌اید بلکه ستاره‌های جدیدی را نیز خلق کرده و رفتارهای بیمارگونه برخی از بازیکنان تیم ملی را تبدیل به حماسه کرده‌اید!

شومن‌های فوتبال تبدیل به اسطوره شدند
وی گفت: این افراط و تفریط از سوی شما ستاره‌های بادکنکی در فوتبال خلق کرده و برخی از شومن‌های فوتبال را تبدیل به اسطوره کرده است. این موضوعات و این روش پرداختن ریشه اصلی مشکلات فوتبال ایران است. به عنوان نمونه مجری و گزارشگری که دو ماه به فوتبال می‌تاخت به یکباره عشق آتشین خود به فوتبال را نشان می‌دهد.

تناقض‌ها مردم را سرگردان کرده است
رویانیان تاکید کرد: اینها تناقض‌هایی است که مردم ایران، هواداران و رسانه‌ها را سرگردان کرده و توهم را در برخی از رسانه‌ها تشدید می‌کند و بازیکنان غیرتمندی را که فقط به فکر رشد و پیشرفت تیم خود بوده و حاشیه‌ای ندارند را دلسرد کرده و پایین می‌کشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به برخی رسانه‌ها اظهار داشت: نمایش‌های چندگانه و متضاد شما مخاطب را به تعارض می‌کشاند. در چنین شرایطی باید یک نفر پیدا شود تا با این رفتارهای متضاد اعتراض کند.

نیمکت نشین بازی مقابل کره جنوبی را بت نکنید!
وی در همین خصوص گفت: آقای رسانه ملی! اگر ستاره‌ای رفتارش غلط بود، بگویید این ستاره با اشتباهات خود به تیمش ضربه زده است و نباید او را تبدیل به بت و اسطوره کنیم، منظور من بازیکن تیم ملی است که در لبنان بازی کرد و در آن بازی تیم ملی باخت اما در مقابل کره جنوبی نیمکت نشین بود با این حال تیم ملی موفق شد کره را ببرد. چرا چنین بازیکنی را تبدیل به اسطوره و بت می‌کنیم بدون آنکه به رفتارهای گذشته او در قبال باشگاهش نگاه کنیم؟!

رویانیان تاکید کرد: آقای رسانه ملی عزیز! این گونه رفتارها توفیقات شما را در عرصه ورزش از بین خواهد برد و فوتبال را کماکان ستاره محور، بازیکن سالار و مدیریت آن را پول محور خواهد کرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: المپیک فوتبال , ستاره‌ پرسپولیس , بازیکنان تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 28 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی