پیش بینی فردوسی پور، نصب چراغ قرمز و پاسخ رویانیان به مصاحبه آتشین علی دایی!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

برنامه ی نود شب گذشته در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که مانند همیشه حواشی جالبی به همراه داشت;


* پیش بینی فردوسی پور، نصب چراغ قرمز پاسخ رویانیان در مقابل مصاحبه آتشین علی دایی!
دوربین نود درجه این هفته در قسمت مربوط به بازی پرسپولیس و راه آهن اشاره ی به اتفاقات پیش آمده رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و علی دایی سرمربی راه آهن داشت.
به گزارش افکار نیوز، عادل فردوسی پور مجری وتهیه کننده برنامه ی نود طعنه ی خود را در زمینه مصاحبه تند علی دایی به رویانیان این گونه مطرح کرد :با طولانی شدن صف روبوسی علی دایی ( اشاره به زمان آغاز مسابقه و روبوسی بازیکانان پرسپولیس با علی دایی) رویانیان می خواست برای بازی برگشت طرح زوج وفرد را در این زمینه پیداه کند اما با توجه به مصاحبه ی آتشین علیی دایی علیه خودش احتمال تصمیم اش را عوض می کند و چراغ قرمز نصب می کند !



*مچگیری سریع عادل
امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان به عنوان میهمان ویژه برنامه ی نود مقابل فردوسی پور نشست بخشی از صحبت های جالب میان او و فردوسی پور:

زمانی که فردوسی پور از او در مورد آغاز فوتبالش پرسید امید ابراهیمی بیان کرد که فوتبالش را از شهر خودش آغاز کرده و به تهران آمد وبا دادن تست قبول شده فردوسی پور متعجب زده پرسید بدون دلال تست دادی ! وی گفت آره ..
فردوسی :پور چه سالی؟ ..
هافبک سپاهان : شش سال پیش بود.
فردوسی پور : یعنی چند سالت بود ؟ ۱۷ ..الان چند سالت؟
هافبک سپاهان: ۲۵..
فردوسی پور : شش سال پیش ۱۷ سالت بود ..!!!

به گزارش افکار نیوز ، درادامه گفت و گو فردوسی پور برای قرعه کشی مسابقه هفته گذشته از او کمک گرفت ، در اولین انتخاب عدد ۱۵ که شماره پراهنش بود را گفت فردوسی پور در مورد علت این که چرا حالا ۱۵ می پوشی از او پرسید که وی بیان کرد من علاقه مند شماره ۶ام اولین سال وردم آقایی حسینی ۶ را می پوشید و من هم گفتم ۱۵ که جمع ۱و ۵ بشود۶ که ناگهان فردوسی پور که مشغول زدن عدد ۱۵ به روی صفحه بود گفت :اه ... انقدر گفتی شیش ، شیش که مانیتور ما هم کار نمی کند ( مانیتور به جای پنج عدد شیش را نشان می داد)


*ارتباط یواشکی با قلعه نوعی
در بازی تراکتورسازی و استقلال که امیر قعله نوعی سرمربی استقلال به تبریز نرفته بود کادر فنی این تیم به نوعی خاص تلاش می کردند تا با او ارتباط برقرار کنند تصاویر پخش شده از برنامه ی نود نشان می داد که دونفر از اعضای کادر فنی به صورت مخفی چیزی را به به یکی از پزشکان تیم می دهند و او سپس پشت آن دونفر مخفی می شود و آن چیز که موبایل بود را از جیبش در می آورد بیرون و شروع به صحبت کردن می کند

به گزارش افکار نیوز ، این تصاویر که شکار لحظه های ارتبا ط یواشکی کادر فنی با قلعه نوعی بود که فردوسی پور در مورد این صحنه یواشکی گفت : بابا این خیلی طعبیه سرمبی تیم بنا به دلایلی نیا مده ، همه می دونند شما می خواهید با سرمربی تیم که الان نیست ارتباط برقرار کنید دیگه چرا این جور ی !!
سپس با لحنه طعنه آمیزی گفت : خوب انگار چیز دیگری را دارند جابه جا می کنند به هر حالا این ارتباط به این گونه برقرار شد .

مسعود مرادی کارشناس داوری حاضر در برنامه در مورد این صحنه می گوید طبق قوانین گرفتن ارتباط رادیویی ممنوع است اگر داور چهارم ببیند می گیرد شاید به خاطر همین این گونه رفتار کردند .




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: حاشیه های دیشب نود , نود دیشب , نود در جه این هفته , مسابقه هفته گذشته ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 2 آبان 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی