دلنشين‌ترين مصاحبه رويانيان جنجال‌ساز شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از نود

به نظر مي‌رسد جريان محمد رويانيان با علي دايي وارد فاز جديدي شد و اين دو به رغم علني نكردن گاردي كه تا پيش از اين مقابل هم داشتند، به يكباره عليه يكديگر به موضعگيري پرداختند. استارت اول را دايي زد، او طي ۲ هفته اخير دو بار اقدام به مصاحبه كرده و علنا اعلام كرد در صورتي كه باشگاه مطالباتش را پرداخت نكند، از پرسپوليس شكايت خواهد كرد.

دايي در حالي چنين موضوعي را رسانه‌اي كرد كه هنوز از ياد نبرده‌ايم در ابتداي فصل گذشته و به هنگام تعيين سرمربي، او در كورس رقابت با استيلي و درخشان براي نشستن بر روي نيمكت پرسپوليس ادعا كرد كه حاضر است براي پرسپوليس و عشق فراوانش به هواداران سرخ براي اين تيم مجاني كار كند. همان عشقي كه حالا مورد هدف رويانيان قرار گرفته و سردار پرسپوليسي‌ها طي مصاحبه‌اي آتشين اين ميزان عشق و علاقه را به سخره گرفته است: «آقاي عزيز شما عاشق پرسپوليسي؟ هنوز هواداران پرسپوليس شادي‌هاي بعد از پيروزي‌تان را در فصل گذشته فراموش نكرده‌اند و...!»

در اين ميان اگرچه خيلي‌ها معتقدند كه رويانيان در اين مقطع نبايد عليه علي دايي مصاحبه مي‌كرد، اما كنكاشي در مصاحبه رويانيان نشان مي‌دهد كه بسياري از جملات او رنگ و بوي واقعيت دارد. در اين ميان البته خيلي‌ها هم معتقد بودند كه اين مصاحبه به اين دليل صورت گرفت تا هواداران پرسپوليس متوجه موضع رسمي باشگاه نسبت به علي دايي بوده و نسبت به صدا زدن نام او مراعات بيشتري داشته باشند. انگاره‌اي كه البته نمي‌توان آن را قطعي دانست.

چرا كه رويانيان باهوش‌تر از آن است كه نداند چنين استدلالي براي انجام مصاحبه مي‌تواند به سان يك شمشير دو لبه عمل كند. اما هر چه بود و هر چه هست شايد بتوان به رغم منتقدان ريز و درشتي كه مصاحبه مديرعامل پرسپوليس دارد، اين مصاحبه را جذاب‌ترين و دلنشين‌ترين مصاحبه رويانيان طي ماه‌هاي اخير تلقي كرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه رويانيان , مديرعامل پرسپوليس , علي دايي ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 2 آبان 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی