نظر کریمی درباره هدیه ویژه هدایتی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنيوز به نقل از فارس

علی کریمی در مورد هدیه حسین هدایتی به وی برای قرار گرفتن در لیست کاندید های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا گفت: از حسین هدایتی بابت هدیه ای که به من داده است تشکر می کنم. از نگاه قشنگ و لطف هدایتی کمال تشکر را دارم اما می خواهم این هدیه را به مدیر برنامه های سابقم ابوالفضل جلالی تقدیم کنم.

وی افزود: باز هم جا دارد از هدایتی تشکر کنم. این کار او برای من یک دنیا ارزش داشت اما من تصمیم گرفتم این هدیه را به مدیربرنامه های سابقم تقدیم کنم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: حسین هدایتی , علی کریمی , انتخاب بهترین بازیکن آسیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 3 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی