رویانیان:به زودی با آث‌میلان دیدار می‌کنیم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنيوز به نقل از فارس

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد حضور مسئولان باشگاه ترافیک برزیل در تهران گفت: قرار است با مسئولان این تیم برزیلی همکاری داشته باشیم و به توافقات خوبی رسیده‌ایم. قرار است طی چند روز آینده به میلان سفر کنیم و با مسئولان آث میلان جلسه ای داشته باشیم.

وی افزود: قرار نیست در ایتالیا اردو برگزار کنیم و اردوی ما در کشور دیگری خواهد بود. امیدوارم با مسئولان این تیم برزیلی به توافقات خوبی برسیم. با آنها در مورد تیم‌های پایه می‌خواهیم همکاری داشته باشیم. دوست دارم تیم‌های پایه خوب و هدفمندی را تشکیل دهیم تا بتوانیم بستر موفقیت پرسپولیس را در آ‌ینده پایه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد دادن لقب شوالیه به فتح الله زاده اظهار داشت: نمی‌دانم این لقب اعتبار دارد یا نه. این موضوع در زمان تیمساز خسروانی وجود داشت که چنین لقب‌هایی را به نظامیان می دادند. حالا این لقب را آقای فتح الله زاده کسب کردند، ما به ایشان تبریک می‌گوییم و انشاءالله موفق باشند.

رویانیان در مورد اینکه پرسپولیس در نیم فصل بازیکن دیگری به جز حقیقی جذب خواهد کرد اظهار داشت: قرار بود سه بازیکن را برای تقویت تیم در نیم فصل جذب کنیم. حقیقی را بر اساس سیاست‌های باشگاه و نظر سرمربی تیم به پرسپولیس آوردیم و دو بازیکن دیگر را نیز جذب خواهیم کرد. می‌خواهیم در نیم فصل دوم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم. حقیقی بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: تمرین امروز پرسپولیس , باشگاه ترافیک برزیل , تیم فوتبال آث میلان , فوتبال آث میلان , آث میلان ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 4 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی