خانم بازیگر ممنوع الکاری خود را تایید کرد/ هنوز نمی‌دانم این تصمیم کیست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنيوز به نقل از افكارنيوز

باران کوثری در مصاحبه‌ای که پنج‌شنبه دوم آذرماه از وی منتشر شده، شایعات درباره ممنوعیت فعالیت وی در سینما و تئاتر را تائید کرد اما گفت از اصل ماجرا خبر ندارد.

این بازیگر که در ماه‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره جلوگیری از اجرای نمایش‌هایی با حضور

هیچ نامه رسمی از یک مرجع قانونی وجود ندارد. کسی نمی‌داند این تصمیم از سمت کدام مرجع گرفته و ابلاغ شده است.
او منتشر شده بود، در آخرین تجربه کاری‌اش قرار بود در فیلم «خسته نباشید» بازی کند. او اما باخبر شد که ساخت فیلم توقیف شده و ادامه روند آن، منوط به حذف او و افشین هاشمی، یکی از دو کارگردان فیلم شده است.

باران کوثری در این گفت‌وگو اظهار داشته: هیچ نامه رسمی از یک مرجع قانونی وجود ندارد. کسی نمی‌داند این تصمیم از سمت کدام مرجع گرفته و ابلاغ شده است.

کوثری درباره کنار گذاشتن او از فیلم «خسته نباشید» نیز گفته است: فقط با عوامل فیلم ‌تماس گرفته‌اند و
وی تاکید کرده که «هنوز نمی‌داند با چه مرجعی روبه‌روست‌ و حتی نمی‌داند این تصمیم ‌‌متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد است یا از جای دیگری گرفته شده‌» و به همین دلیل «نمی‌داند باید از کجا به دنبال یافتن پاسخ باشد.»
چنین حرفی زده‌اند. کارگردانان نیز با احترام کامل این مسئله را با من درمیان گذاشتند و اجازه خواستند که بنا به پیشنهادی که همراه این تصمیم بود یک نفر دیگر را برای نقش من جایگزین کنند. من نیز قبول کردم. چرا که معتقدم ماهیت انجام یک کار خیلی مهمتر از حضور من یا هر بازیگر دیگری است. مهم این است که فیلم به پایان برسد، چه با حضور من چه بدون من.‌

باران کوثری در ادامه سخنان خود گفته که پس از جلوگیری از نمایش «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی محمد یعقوبی به حراست مرکز هنرهای نمایشی مراجعه کرده و از آنان خواسته بود نامه‌ای را که بنا به آن ممنوع‌الکار شده بود به او نشان دهند اما به او گفته شده اجازه چنین کاری را ندارند. 

وی تاکید کرده که «هنوز نمی‌داند با چه مرجعی روبه‌روست‌
همچنین لازم به ذکر است باران کوثری اواخر شهریورماه مقابل تئاتر شهر تهران با علی‌رام نورایی، بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» درگیری لفظی پیدا می‌کند.
و حتی نمی‌داند این تصمیم ‌‌متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد است یا از جای دیگری گرفته شده‌» و به همین دلیل «نمی‌داند باید از کجا به دنبال یافتن پاسخ باشد.» 

گفتنی است در حالی خانم کوثری به دنبال پاسخی برای ممنوع الکاری خود می‌گردد که در ماجراهای پس از انتخابات 88 به عنوان یکی از حامیان اصلی فتنه سبز شناخته می‌شد.

همچنین لازم به ذکر است باران کوثری اواخر شهریورماه مقابل تئاتر شهر تهران با علی‌رام نورایی، بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» درگیری لفظی پیدا می‌کند و برای چندمین بار نشان می‌دهد که جریان مورد حمایت وی به چه آزادی و دموکراسی قائل هستند!




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: باران کوثریممنوع‌الکار ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 5 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی