خرید و فروش مسکن‌مهر آزاد است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنيوز به نقل از فارس

احمد اصغری مهرآبادی در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا خرید و فروش مسکن مهر بلامانع است،افزود: خرید و فروش مسکن مهر آزاد است و اعیانی این واحدهای مسکونی قابل خرید و فروش است اما عرصه و زمین این واحدها در اختیار دولت است.

وی اضافه کرد: مردم اعیانی واحدهای مسکونی مهر را می‌توانند خرید و فروش کنند اما عرصه به نام دولت باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که واحدهای مسکونی مهر تنها به افرادی که فرم «ج» آنها سبز شده باشد به فروش می‌رسد، گفت: احتمالاً این افراد در اولویت هستند و کسانی که از دولت امکانات نگرفته‌اند در اولویت‌ هستند.

وی ادامه داد: مالکانی که در پروژه مسکن مهر دارای سند مالکیت هستند، می‌توانند واحد مسکونی خود را به فروش برساند.

وزیران عضو کارگروه مسکن تصویب کردند، نقل و انتقال اعیان واحد مسکن مهر و عرصه و اعیان مسکن مهر ملکی که دفترچه فروش اقساطی آن صادر شده است، در صورت نداشتن بدهی معوق به بانک عامل و نداشتن بدهی معوق بابت اجاره زمین در اراضی دولتی پس از تائید وزارت راه و شهرسازی و طبق شرایطی امکان پذیر است.

شرایط نقل و انتقال مسکن مهر به این ترتیب اعلام شد که خریدار واجد شرایط مسکن مهر با فرم ج سبز باشد و پس از قرمز شدن فرم ج خریدار نقل و انتقال انجام می شود. همچنین نقل و انتقال مسکن مهر باید بین دو مالک مسکن مهر باشد.

*۱۳۰ هزار مسکن آماده افتتاح در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر

مهرآبادی در خصوص اینکه چه تعداد واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد گفت:در ۲۱ استان کشور و نزدیک به ۱۳۰ هزار مسکن مهر آماده افتتاح است، بنابراین منتظر حضور مقامات مسئول کشوری برای افتتاح این واحدهای مسکونی هستیم.

وی ادامه داد: تا پایان امسال نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر این عدد به ۶۰۰ هزار مسکونی خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ تاکنون نزدیک به ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افتتاح شده و ۱۳۰ هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است که جمع این واحدهای مسکونی به ۴۸۰ هزار واحد مسکونی می‌رسد ،بنابراین تلاش می‌کنیم تا این عدد تا پایان سال‌جاری به ۶۰۰ هزار واحد مسکونی برسد.

وی ادامه داد: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر که سهم سازمان ملی زمین و مسکن است در حال حاضر ۶۱۰ هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی هم در مرحله نازک کاری قرار دارد.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: مسکن‌مهر , فروش مسکن‌مهر , واحدهای مسکونی مهر , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 5 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی