این بازوبند کاپیتانی تقدیم تو باد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ستاره ها

بی شک در روزهای آینده، آدم های مختلف در این باشگاه درباره بازوبند حرف می زنند. درست مثل ابتدای فصل که پس از انتشار خبر کاپیتانی پژمان منتظری، کلی بحث در استقلال به راه افتاد. اما این بخشی از اظهارات رحمتی، نکونام، مجیدی، فتح ا... زاده و قلعه نویی درباره موضوع کاپیتانی استقلال در فصل جاری است.


رحمتی پیش از شروع فصل: هیچوقت نگفتم کایپتان استقلال باید من باشم. کی گفته در قراردادم ذکر شده کاپیتان باشم؟

رحمتی پس از بحث حضور فرهاد در ابتدای فصل: او بیاید، دو دستی بازوبند را تقدیمش می کنم و حرفی هم ندارم.

رحمتی پس از حضور نکونام در استقلال: هر بازیکنی که بزرگتر باشد کاپیتان استقلال است.

رحمتی پس از کاپیتان شدن در حضور نکونام: «در صحبتی که با جواد داشتم لطف کرد و تصمیم گرفت کاپیتان من باشم. از او تشکر می کنم. استقلال نیاز به کاپیتان ندارد چون همه بازیکنان آن بزرگ و کاپیتان من هستند.»


*فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پس از منتفی شدن حضورش در استقلال به خاطر بازوبند: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد. وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.»

فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد با استقلال: «بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و هر کدام می‌توانند کاپیتان استقلال باشند. رحمتی کاپیتان تیم است و تجربه حضور در تیم ملی را دارد نکونام نیز در تیم حضور دارد و پژمان منتظری نیز سال‌ها در این تیم زحمت کشیده است. خواهش می‌کنم چنین مسئله‌ای را بزرگ نکنید.»


جواد نکونام پس از حضور در استقلال: «من برای کاپیتانی به استقلال نیامدم. هر بازیکنی که یک روز زودتر از من به استقلال آمده باشد برایم قابل احترام است.خدا را شکر نشان دادم به دنبال بازوبند نیستم و قهرمانی می خواهم.»

جواد نکونام پس از شایعات اخیر درباره کایپتانی اش: «قبل از اینکه به استقلال بیایم با قلعه نویی صحبت کردم و هیچ بحثی در مورد کاپیتانی نبود. بازیکنان لطف کردند و از من خواستند بازوبند را ببندم و حتی همین حالا که نیم فصل است، می‌توانستم این کار را انجام دهم چون هیچ کس اعتراض نمی‌کرد.»

جواد نکونام پس از شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال: «از اول هم مجیدی می‌آمد کاپیتان بود چون هر کس قدیمی‌تر است باید بازوبند را ببندد.»

امیر قلعه نویی

قلعه نویی پس از انتشار خبر کاپیتانی منتظری پیش از شروع فصل: «دوستان دارند شیطنت می کنند.»

قلعه نویی پس از کاپیتانی مهدی رحمتی: «در بحث کاپیتانی، منتظری گذشت کرد و سید مهدی کاپیتان تیم شد.»

قلعه نویی پس از منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی به دلیل بازوبند: «در حالی که مجیدی پیغام داد من باید کاپیتان باشم اما من گفتم او باید در چارچوبی که من تعیین می‌کنم قرار بگیرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول کردم به استقلال بیاید اما اولویت مجیدی کاپیتانی بود و در چارچوبی که من برایش تعیین کردم او قبول نکرد که کار کند.

قلعه نویی پیش از حضور نکونام در استقلال: «در حال حاضر کاپیتان ما رحمتی است اما اگر نکونام به استقلال بیاید این بازیکن کاپیتان می‌شود؛ چراکه خود بچه ها بازوبند را به نکونام می‌دهند.»

قلعه نویی پس از کاپیتان نشدن نکونام: «او خودش خواست که کاپیتان تیم نباشد و بازوبند دوباره به رحمتی رسید. قبل از بازی سایپا، جواد این حرف را زد.»

فتح ا... زاده

فتح ا... زاده پس از کاپیتان شدن رحمتی: «پژمان منتظری از کاپیتانی گذشت. حق او بود که کاپیتان باشد ولی بچه ها تصمیم گرفتند بازوبند را سید مهدی ببندد.»

فتح ا... زاده پس از منتفی شدن حضور مجیدی به دلیل بحث کاپیتانی: «اگر منتظر می ماند شاید بازوبند به او می رسید.»

فتح ا... زاده پیش از حضور نکونام: «او کاپیتان تیم ملی است و طبیعتا کاپیتان استقلال هم می شود.»

فتح ا... زاده پس از عدم قبول بازوبند توسط نکونام: «این حرکت حرفه‌ای‌گری نکونام را نشان می‌دهد و اینکه چقدر باشخصیت است و تا احساس کرد ممکن است کاپیتانی او برای استقلال حاشیه ایجاد کند، بازوبند را به رحمتی داد. این تصمیم نکونام نشان داد که او کاملا شایسته کاپیتانی بوده.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , بازوبند , کاپیتان تیم استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 30 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی