دختری که الگوي بسياري از ماست! + عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

"بتاني هميلتون" دختری است که ميتواند الگوي بسياري از زنان جوان باشد.

به گزارش مگ فور، او متولد ۸ فوريه ۱۹۹۰ در هاوايي است و از کودکي توسط والدينش اسکي روي آب را فرا گرفت. او در ۸ سالگي با تشويق والدين خود وارد اولين رقابت زندگي خود شده و پيروز از ميدان خارج شد.

"بتاني" در سن ۱۳ سالگي به عنوان يکي از نامدارترين و با استعدادترين اسکي بازان روي آب معرفي شد. زندگي او دچار يک اتفاق غم انگيز شد که مسير زندگي اش را تغيير داد. در سال ۲۰۰۳ او به همراه دوستانش در حال اسکي روي آب بود که مورد حمله يک کوسه بزرگ سفيد قرار گرفت . اگرچه او سريعا به بيمارستان انتقال پيدا کرد اما در اين حادثه حدود ۶۰ درصد از خون بدنش و بازوي سمت چپش را از دست داد. نجات جان او چيزي شبيه يک معجزه بود و همه فکر ميکردند او براي هميشه از اين ورزش کنار ميرود.

درست يک ماه بعد از حادثه دوباره او به رشته مورد علاقه اش بازگشت و در اولين رقابت حرفه اي اش سربلند بيرون آمد. اگرچه برگزار کنندگان مسابقات در نظر داشتند براي او تمهيداتي مثل وقت اضافي در نظر گرفته بودند اما او نپذيرفت و ترجيح داد مثل شرکت کنندگان عادي مسابقه دهد. او همان سال در رنکينگ جهاني اين رشته نفر پنجم شد. اگرچه برقراري تعادل يکي از مهمترين فاکتورهاي اين رشته است اما او با داشتن تنها يک دست خيلي خوب توانسته است با مشکلات کنار آمده و همچنان نامي درخشان در اين زمينه باشد. او کتابهاي زيادي نوشته است.

اگرچه اين اتفاق در سن کم براي اين بانوي جوان ۲۲ ساله بسيار دردناک بود اما او نشان داد که با تلاش فراوان ميتوان عليرغم کمبودها به خواسته ها و هدفها دست پيدا کرد.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: بتاني هميلتون , عکس بتاني هميلتون , بسيار دردناک , دردناک , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 3 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی