تکرار روزهای تلخ پرسپولیس با یحیی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار از روز نخست هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند. در این دیدار که قضاوت آن برعهده سیدحسین زرگر بود، تیم فوتبال پرسپولیس برتری ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد تا از کسب دومین پیروزی متوالی خود با هدایت یحیی گل‌محمدی محروم شود.

علی کریمی (۴) و محمد نوری (۱۰) برای پرسپولیس و رضا خالقی‌فر(۵۵) و روح‌الله عرب (۸۴) برای صنعت نفت آبادان در این بازی گلزنی کردند. مهرداد پولادی از تیم پرسپولیس و علیرضا خالقی‌فر، حسین کعبی و روح‌الله عرب از تیم صنعت نفت آبادان هم بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

در نیمه نخست پرسپولیس تیم برتر میدان بود و خیلی زود توسط علی کریمی به گل برتری دست یافت. پس از این گل حملات سرخپوشان بیشتر شد تا در دقیقه ۱۰ با ضربه سر محمد نوری گل دوم خود را به ثمر برسانند. البته این گل عطش شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به گل‌های بیشتر را کاهش نداد اما حبیب دهقان دروازه‌بان پیشین پرسپولیس بارها مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر تیم میزبان شد تا در نهایت نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.

در نیمه دوم حرکات تکنیکی و کارهای ترکیبی بازیکنان صنعت نفت باعث شد آنها خود را از فشار تیم پرسپولیس بیرون آورده و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه‌ این تیم ایجاد کنند که در نهایت این رضا خالقی‌فر بود که از یک توپ برگشتی برای فتح دروازه تیم میزبان استفاده کند. این بازیکن لحظاتی بعد چند بازیکن پرسپولیس را پشت سر گذاشت اما رو‌ح‌الله عرب نتوانست به خوبی پاسخ یک و دوی این بازیکن را بدهد، تا بهترین فرصت آبادانی‌ها برای رسیدن به نتیجه مساوی هدر برود.

تعویض علی کریمی با مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه ۷۰، از نکات جالب توجه این مسابقه بود. کریمی که نخستین گل سرخپوشان را به ثمر رسانده بود، با خروج از زمین بازوبند کاپیتانی را به مهدوی‌کیا تحویل داد. از این لحظه به بعد پرسپولیسی‌ها که خود را برنده بازی می‌دانستند، بازی قابل قبولی را ارائه نکردند.

این بهترین فرصت برای بازیکنان سرعتی و تکنیکی تیم صنعت نفت بود تا از فاصله ایجاد شده بین خط دفاع و هافبک‌های تیم میزبان برای رسیدن به گل دوم استفاده کند. پس از گل دقیقه ۸۴ روح الله عرب، پرسپولیسی‌ها حملات چشم بسته‌ای را روی دروازه حریف آبادانی تدارک دیدند اما نتیجه خاصی نداشت تا این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، آلفردو کاسیمیرو نیمه مربیان را از یحیی گل‌محمدی جانشین ژوزه مانوئل پرتغالی برد تا نوار ناکامی‌های سرخپوشان در لیگ برتر پاره نشود.

با کسب یک امتیاز این مسابقه، شاگردان یحیی ‌گل‌محمدی ۲۲ امتیازی شدند و در رده سیزدهم باقی‌ماندند. صنعت نفت آبادان هم با ۱۲ امتیاز همچنان در رده هفدهم قرار دارد.

هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری دو دیدار طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:
* سایپا البرز - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه انقلاب کرج
* آلومینیوم هرمزگان - استقلال، ساعت ۱۵، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
۱- سپاهان با ۳۱ امتیاز - تفاضل گل ۹+
۲- استقلال با ۳۱ امتیاز - تفاضل گل ۷+ (یک بازی کمتر)
۳- فولاد خوزستان با ۳۰ امتیاز - تفاضل گل ۱۰+
۴- ملوان بندرانزلی با ۳۰ امتیاز - تفاضل گل ۳+
۵- راه‌آهن ۲۹ امتیاز
--------------------------------
۱۳ - پرسپولیس با ۲۲ امتیاز
--------------------------------
۱۵- آلومینیوم هرمزگان ۱۷ امتیاز (یک بازی کمتر)
۱۶- ذوب‌آهن اصفهان ۱۶ امتیاز
۱۷- نفت آبادان ۱۲ امتیاز
۱۸- گهر دورود ۱۰ امتیاز




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت , پرسپولیسی‌ها , تیم‌ فوتبال پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 5 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی