به پرسپولیس فکر می‌کنم نه اروپا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از خبرآنلاین

بعد از پایان این بازی برخی از سایت های خبری از قول انصاری فرد نوشتند که تعویض های پرسپولیس می توانست بهتر باشد ولی او با صراحت تاکید می کند که هیچ مصاحبه ای در این مورد انجام نداده است. او در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین در این مورد می گوید: «من به هیچ عنوان حرفی در مورد تعویض ها نزدم و نمی دانم بعضی ها از قول من چه نوشته اند. این چیزها اصلا به من مربوط نمی شود.»

او ادامه می دهد: «من چند سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و زمانی که در سایپا هم بودم اصلا به خودم اجازه نمی دادم در مورد اینگونه موارد صحبت کند، چه برسد به پرسپولیس که جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد. من یک بازیکن هستم و تعویض بازیکنان به کادر فنی مربوط می شود نه به من. باز هم با صراحت می گویم که هیچ صحبتی در خصوص تعویض های تیم انجام ندادم.»

از او در مورد بازی با صنعت نفت سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد:«غافلگیر شدیم و اصلا فکر نمی کردیم بازی اینطوری تمام شود. البته داور با ما مهربان نبود چرا که هر تیمی به ورزشگاه آزادی می‌آید و هر اتفاقی که می‌افتد هجمه‌ای را درست کرده و آن را به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ربط می‌دهند و به همین دلیل تصمیمات داوران به نفع ما نیست. یک پنالتی صد درصد هم برای پرسپولیس گرفته نشد که می توانست همه چیز را تغییر دهد. ما واقعا امسال خیلی شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در آینده محبت آنها را جبران کنیم.»

این روزها بحث لژیونر شدن انصاری فرد هم تکراری شده است. او در پاسخ به این سوال که بالاخره چه تصمیمی می گیری می گوید:« دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. من با آقای رویانیان نشستی داشتم و حرف هایمان را زدیم،بر خلاف نظر خیلی ها من الان به پرسپولیس فکر می کنم نه اروپا. در ضمن اگر هم بحثی باشد مطمئنا بین مدیر برنامه هایم و آقای رویانیان خواهد بود. من فعلا بازیکن پرسپولیس هستم و برای این تیم نهایت تلاشم را انجام می دهم.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ورزشگاه آزادی , مهاجم گلزن پرسپولیس , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 7 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی