اضافه شدن یارانه ها منتفی است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سئوالی در مورد عزل وزیر بهداشت و درمان ابراز داشت: دلیل برکناری مرضیه وحید دستجردی در مصاحبه‌های تند ایشان در مورد کمبود دارو در کشور بود.

مجلس اضافه و چند برابر شدن یارانه را منتفی می‌داند

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم در پاسخ به نظر مجلس در مورد سخنان رئیس جمهور درباره پنج برابر شدن میزان یارانه‌ها تصریح کرد: طبق نظر برخی کارشناسان، دولت یارانه نقدی را از محل مابه التفاوت نرخ فروش ارز تامین می‌کرد، مجلس تصویب کرد دولت حق پرداخت مرحله دوم یارانه‌ها را ندارد.

حسینی افزود: از نظر مجلس اضافه و چند برابر شدن یارانه‌ها به این شکل منتفی است، ولی ممکن است مثل کارهای دیگر که برنامه‌ریزی شد سرشان را پایین بگذارند و کارشان را انجام دهند و کاری هم به کار کسی نداشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اذعان داشت: البته ممکن است دولت در این زمینه حرف کارشناسی دیگری داشته باشد، ولی این سخن مطروحه محل چالش بین دولت و مجلس است که امیدواریم حل شود.

حسینی تاکید کرد: فکر می‌کنم بودجه سال آینده کشور مبتنی بر مالیات باشد که باید در این مورد دقت لازم صورت گیرد تا به بخش تولید و کشاورزی لطمه وارد نشود.

استیضاح در ماه‌های آخر سال پاسخ نمی‌دهد/ مجلس بدون درگیر کردن وزیر مسائل را پیگیری می‌کند

این نماینده مجلس نهم در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز بیان کرد: چهار موضوع طرح شکایت از وزیر آموزش و پرورش در دادگاه، طرح سئوال، استیضاح و توجه به ماده ۲۳۶ توسط نمایندگان به امضا رسید، ولی اعلام وصول نشد.

وی افزود: در طرح سئوال حاجی بابایی از نمایندگان کارت زرد دریافت کرد به همین دلیل، دوباره سئوال‌های متعددی مطرح شد که باید در کمیسیون بررسی شود.

حسینی ماده ۲۳۶ را از جمله قوانین محکمی دانست که طبق آن مجلس برای شکایت علیه وزیر وارد عمل می‌شود که در مورد وزیر آموزش و پرورش، مجلس با توجه به ماده ۲۳۶ در حال رایزنی و پیگیری شکایات است.

وی در بخش دیگری از پاسخ خود با انتقاد از ادبیات آقای وزیر تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش نیازمند سعه صدر بیشتر است و باید از ادبیات مناسب و محکمی استفاده کند که ادبیات آقای حاجی بابایی ادبیات خوبی نیست.

حسینی همچنین تاکید کرد: من معتقدم استیضاح در ماه‌های پایانی سال پاسخگو نیست، شکایت از وزیر و توجه به ماده ۲۳۶ کار خوبی است که مجلس باید بدون به چالش کشاندن کشور و درگیر کردن وزیر به پیگیری مسائل بپردازد.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: عزل وزیر بهداشت و درمان , چند برابر شدن یارانه‌ها , یارانه‌ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 8 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی