وحید شمسایی حرفش با عملش یکیست بگویید برود شکایت کند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

 وحید شمسایی در مصاحبه ای با خبرنگار افکار نیوز به اظهارات علی صانعی واکنش داد و از اوضاع فعلی فوتسال ایران گلایه کرد. مصاحبه کامل وی را در زیر می خوانید. 

علی صانعی در مصاحبه ای گفته است که وحید شمسایی نباید دیگر علیه ش حرف بزند. پاسخی به این اظهارات داری؟

من تقریبا ۲۰ روز است هیچ مصاحبه ای نکرده ام و بیشتر سعی داشتم در آرامش برای آینده فوتسالم تصمیم بگیرم. طی این مدت هم حرف خاصی نزدم، اگر هم حرفی زدم فقط و فقط به خاطر تیم ملی کشورم بوده است. یک روز در منزل خواب بودم دیدم مرتب تلفنم از سوی خبرگزاری ها زنگ می زند، وقتی گوشی را برداشتم دیدم درباره مصاحبه برخی از این دوستان است در حالی که من اصلا کاری با آنها ندارم. اینها دوست دارند بزرگ شوند و برای بزرگ شدن هر چند وقت یکبار از اسم وحید شمسایی استفاده می کنند. 

اما صانعی تو را تهدید به شکایت کرده و گفته است اگر شکایت کند واسطه هم نمی پذیرد.

برود شکایت کند، به این آقا بگویید وحید شمسایی حرفش با عملش یکیست و هیچ وقت حرفی نمی زند که روی آن نماند. وقتی هم که خدا را دارم نیاز به واسطه هیچ کس برای گرفتن رضایت از این آقا ندارم. 

نظرت درباره انتخاب افتخاری به عنوان مسئول کمیته فوتسال چیست؟ 

خوب الان آقای افتخاری قبول زحمت کرده اند و به کمیته فوتسال آمده اند. اما ایشان هم دارند همان مسیر قبل را طی می کنند؛ گویا در فوتسال باب شده است که از برخی افراد ناموفق ترشی بگیرند. من امیدورام جامعه فوتسال به جایگاه واقعیش برسد. فقط می خواهم این را بگویم که این اوضاعی که فوتسال ایران در حال حاضر دارد اصلا خوب نیست. اگر مهره های دلسوز فوتسال خوب بغل هم چیده بشوند مطمئن باشید بازم هم همان فوتسال قبلی را خواهیم دید که شاسیته حضور در سکوهای جهانی بود. اما با این روال باز هم به قهقهرا خواهیم رفت. 

چرا فوتسال ما به این روز افتاده است؟ این فوتسال همان ورزشی است که مردم بسیار امیدوار بودند قهرمان جهان شود.

متاسفانه تک محوری و خود رای بودن برخی همه چیز را خراب کرد. ما واقعا شایسته حضور در سطح بالای دنیا بودیم اما با اشتباهات این اتفاق نیافتاد.

از این بحث خارج شویم، چرا ما دوباره بازیکنانی مثل وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان را در فوتسال نمی بینیم؟

ما بازیکنان بزرگ و پتانسیل فوق العاده ای داریم، واقعیت این است که داشتیم فوق العاده حرکت می کردیم و به دنبال سکوهای جهانی بودیم. خیلی از بازیکنان بزرگ فوتسال دنیا دوست داشتند در لیگ ما بازی کنند، اما به یکباره همه چیز بهم ریخت.

چه اتفاقی افتاده که بازیکنان بزرگ نمی خواهند به لیگ ما بیایند؟ 

وقتی باشگاه های بزرگ مثل پرسپولیس از بین می روند همین می شود که می بینیم. این کنار رفتن تیم های بزرگ باعث شد بچه ها ضربه بخورند، مبلغ قراردادها هم که پایین تر می آید طبیعی است راندمان هم پایین می آید. شما نمی توانید به فردی که تا ماه قبل دو میلیون حقوق می گرفته اما الان دویست هزار تومان می گیرد توقع داشته باشید همان کارها را انجام دهد. 

قراردادها در فوتسال چقدر بود و الان چقدر شده ؟

بیشترین قرارداد در فوتسال حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود که الان کاهش پیدا کرده است. خود من در آخرین قراردادم چیزی در حدود ۳۵۰ میلیون گرفتم.

اما این مبلغ که در مقایسه با فوتبال بسیار ناچیز است.

مقایسه فوتسال و فوتبال قیاس مع الفارق است. فوتبال یک بحث جهانی است و طبیعی است که مبلغ های سنگینی در آن هزینه شوند. فوتسال مدت زمانش محدودتر است و آن گرما و سرمای فوتبال را هم ندارد.

به عنوان سوال آخر؛ وضعیت آینده خودت چطور پیش می رود؟ 


تمریناتم را که انجام می دهم، اما هنوز نتوانسته ام برای آینده تصمیم بگیرم. دو پیشنهاد دارم که یکی شهرستانی و دیگری تهرانی است. مشغول بررسی این پیشنهادها هستم که باز هم به فوتسال برگردم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: علی صانعی , وحید شمسایی , فوتسال , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 11 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی