اعتراض تجار و بازرگانان به روند ترخیص کالا در کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

سلطه دلالان و افراد واسطه گر بر تمامی امور گمرک جزیره کیش با اعتراض شدید تعدادی از تجار و بازرگانان این جزیره همراه بوده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از دو سال است که نبض ترخیص کالا، واردات و صادرات لوازم ساختمانی و به ویژه ضایعات آهن آلات در کیش در دستان افرادی سودجو که به عنوان واسطه گر بین گمرگ و صادرکنندگان و وارد کنندگان فعالیت می کنند، قرار گرفته و این افراد با انواع ترفند های مخصوص خود، اجازه ورود کسی به حریم خود را نمی دهند.

 

حتی در این راستا برخی از افراد نیز درخدمت این دلالان قرار گرفته اند و دراین خصوص هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی نیست.

 

این مشکل موجب شده، تعدادی ازبازرگانان و تجار جزیره کیش از اینکه برخی کارکنان ترخیص کار به کار ترخیص کالاهای آنها بی توجهی بوده و اینکه در برخی مواقع باید ساعت ها و روزها برای انجام تشریفات گمرکی منتظر بمانند بارها معترض شده اند.

 

 

درسالهای گذشته  وقتی مسئولان و کارمندان گمرک کیش قوانین ومقررات را به درستی اجرایی می کردند این افراد واسطه گر، تبلیغات منفی علیه آنها به راه انداخته و یا با انواع  ترفندهای خاص تلاش کرده اند با ناکارآمد نشان دادن افراد پایبند به قانون مسئولان این جزیره را در جهت برکناری افراد مذکور تحریک کنند .

 

در این راستا تعدادی از بازرگانان، تجار و برخی از کارکنان مستقر در بندرگاه و گمرک کیش در گفتگو با خبرنگار مهر از مسئولان خواستار ساماندهی و خارج کردن دلالانی شده اند که با به دست گرفتن تمامی امور گمرک کیش، به شخصیت حقیقی و حقوقی کارکنان گمرک و دیگرنهادها و ارگانهای مستقر در بندرگاه کیش خدشه واردکرده اند.

 




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: گمرک کیش , جزیره کیش , جزیره , کیش , ترخیص کالا , تجار ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی