از فوتبال می روم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزراش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

امیر عابدینی یکی از مدیران قدیمی حال حاضر فوتبال ایران است، کسی که با تجربه مدیریت در پرسپولیس خودش دست به خرید باشگاه زد اما پس از مدت کوتاهی امتیاز تیمش را وادار کرد و این روزها به عنوان مدیر عامل داماش مشغول است. او درباره باخت هفته گذشته داماش گفت: قبل و بعد از دربی خیلی راحت سر تیم ما را بریدند.شما ببینید قبل از بازی دربی جلوی پرسپولیس آن بلا را سر ما آوردند.حین دربی هم این داور کاری با ما کرد که منجر به باخت ما شد.من باوری رسیده ام که ریشه این داوری ها در آن است.این ناداوری ها برای برنده کردن تیم حریف نیست بلکه برای بازاندن تیم ما است.

وی ادامه داد: داور به دروازه بانی که بیرون محوطه جریمه خطای صد در صد کرده و جریمه اش کارت قرمز است،فقط کارت زرد نشان می دهد.یک پنالتی را برای ما نمی گیرد.کاش فیلم بازی را کارشناسان داوری ببینند و نظر دهند.مهاجم اصلی ما را بی مورد سه کارته می کنند.بازهم دلیل بیاورم؟

عابدینی با گلایه از شرایط داوری این بازی گفت: این آقای اسدی وقتی می آید رشت خیلی راحت علیه ما سوت می زند.سالی یک دو بار میهمان ما است و هر بار هم علیه ما سوت می زند.می خواهند خیلی شیک داماش را منهدم کنند.من تصمیم خودم را گرفته ام و آخر فصل از فوتبال می روم تا این فوتبال بماند برای دوستان.چون حالا به نقطه جوش رسیده ام.نقطه جوش یعنی بیان حرفهایی که نباید گفت.اگر بگویم این فوتبال ضربه خیلی بدی می خورد.پس صبوری می کنم و خودم کنار می روم تا اگر بعدها حرفی داشتم نگویند از روی حب و بغض است.

او اشاره ای به نام فردی نکرد که با عابدینی مشکل دارد و تنها به اختصار گفت: این فرد اسمش " ن "، " الف " و " عین " دارد.

وی درباره شایعه انتقال داماش به تهران گفت: کسی نمی تواند این کار را بکند.تیم مال رشت و مال گیلان است.غیر از تهران که تیمها هویت تهرانی ندارند و می شود آنها را راحت جابه جا کرد،تیم کدام استان در این مدت جا به جا شده؟در تهران هم استقلال و پرسپولیس هستند که هویت دارند.داماش باید در رشت بماند چون مال مردم این شهر است.

عابدینی درباره عملکرد ضعیف داماش طی هفته های گذشته گفت: باید با درخشان بنشینیم و صحبت کنیم. تیم ما بد بازی نمی کند اما باید دلایل این نتایج ضعیف را بررسی کنیم.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره دربی تهران گفت: اینطور که می گویند دربی خیلی هم یخ نبود.من دیشب دوباره بازی را دیدم.روی هر دو نیمکت کسانی بودند که دربی را می شناختند.از بازیکن بگیر تا کمک و مربی.اما شما توجه کنید که امیر قلعه نوعی نیاز به برد نداشت.با یک مساوی هم کارش راه می افتاد.این شد که زیاد انتحاری بازی نکرد.اما پرسپولیس باید انتحاری بازی می کرد.گل محمدی به دو دلیل نیاز به برد داشت، یکی احیای پرسپولیس و دیگری ایجاد سابقه برای خود.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: شایعه , مدیر عامل , گل محمدی , شرایط داوری ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 8 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی