خاتمی می‌خواست ثبت‌نام کند؛چندمامورنگذاشتند!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از رجانیوز

در حالی که سید محمد خاتمی روز گذشته و در حاشیه مراسم ختم پدر همسر کمال خرازی، اعلام کرد بهترین گزینه در شرایط فعلی هاشمی بوده و عملا پروژه کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را خاتمه داد، برخی رسانه‎های جریان فتنه که از خارج از کشور اداره می‎شوند، تلاش کردند تا برای فرار از پاسخگویی به بدنه فتنه، در اقدامی مضحک، عدم حضور خاتمی در وزارت کشور برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری را به چند مامور مسئول برقرار امنیت در اطراف محل کار او نسبت دهند.

بنابراین گزارش، روز گذشته سید محمد خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر همسر کمال خرازی وزیر سابق امور خارجه در جمع خبرنگاران گفت: البته همه خوب هستند اما بهترین گزینه در شرایط فعلی آقای هاشمی است.

این اعلام نظر علنی خاتمی که در مسجد نور یعنی مقابل وزارت کشور و محل ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری بیان شد، به نحوی، اعلام پایان پروژه کاندیداتوری سید محمد خاتمی و حرکت به سمت حمایت رسمی جریان وابسته به خاتمی از هاشمی رفنسجانی در انتخابات پیش رو تعبیر شد.

با این حال، از صبح امروز، سایت کلمه و برخی رسانه‎های وابسته به جریان فتنه که از کشورهای فرانسه و انگلیس اداره می‎شوند، برای اقناع بدنه این جریان که در ماه‎های گذشته با سناریوی آمدن یا نیامدن خاتمی عملا به بازی گرفته شده بودند، تلاش کردند تا با فضاسازی نسبت به حضور نیروی انتظامی در اطراف محل کار سید محمد خاتمی، عدم حضور خاتمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را به چند مامور انتظامی و امنیتی نسبت بدهند!

این سایت در گزارش جالب خود نوشته است: در حال حاضر سید محمد خاتمی در دفتر خود حاضر است، اما از حضور فعالانی که قصد ترغیب وی به ثبت نام در انتخابات را دارند، ممانعت می شود!

این سایت که وابستگی آن به سرویس‎ امنیتی فرانسه مشهور است، توجیهات خود را اینگونه ادامه داده است: در حالی که اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری به حضور حداکثری با کاندیداتوری خاتمی به اجماع رسیده اند و مقام رهبری نیز در سخنرانی نوروزی مدعی انتخاباتی با حضور همه سلایق شده بود، اما خاتمی همواره در دیدارهای مختلف مردمی ایراد می کرد که فضای امنیتی بر کشور حاکم است!

این در حالی است که محمدرضا تابش از نزدیکان سید محمد خاتمی نیز در واکنش به این خبرسازی‎ها به ایلنا اعلام کرد: پیامکی به دست برخی افراد رسیده مبنی بر اینکه امروز عده‌ای با تجمع در مقابل دفتر آقای خاتمی از ایشان برای ثبت نام در وزارت کشور دعوت به عمل می‌آورند که دفتر این اطلاعیه را تکذیب کرده و هشدار داده بود که تجمع صورت نگیرد.

وی ادامه داد: اگر پلیس و نیروی انتظامی در آن منطقه حضور دارد برای رعایت نظم و امنیت آن منطقه و محدوده است.دفتر آقای خاتمی روال عادی کار خود را ادامه می‌دهد و ملاقات‌ها صورت می‌گیرد و نیروی انتظامی منعی برای انجام ملاقات‌ها قرار نداده است.

محمدرضا تابش در پایان افزود: نیروی انتظامی کاری به دفتر آقای خاتمی ندارد و خبر محاصره دفتر ایشان تکذیب می‌شود.

به نظر می‎رسد سید محمد خاتمی برای شرکت در انتخابات و ثبت نام نگرانی از حضور ماموران انتظامی و امنیتی در مقابل محل کار خود نداشته باشد، بلکه نگرانی اصلی او، سوابق و کارنامه سیاهش در جریان فتنه ۸۸ و همچنین هراس از عدم اقبال عمومی و تکرار رای دوم خرداد باشد که او را از حضور در این انتخابات منصرف کرده است، چنانکه اگر خاتمی فی الواقع تصمیم به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داشت، حضور روز گذشته در مسجد نور در همسایگی وزارت کشور به بهانه شرکت در مراسم ختم ، بهترین موقعیت برای حضور در محل ثبت نام و کاندیداتوری رسمی در انتخابات ریاست جمهوری بود.

بنا براین بهتر آن است که جریان رسانه‎ای فتنه، در شرایطی که شخص سید محمد خاتمی صراحتا از بی میلی برای حضور در انتخابات خبر داده است، برای توجیه بدنه‎ای که نزدیک به شش ماه گذشته با اخبار حضور و یا عدم حضور خاتمی در انتخابات به بازی گرفته است، تا اکنون این سرمایه را به پای کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی بیاورد، ترفندهای قابل قبول تری از ممانعت چند مامور امنیتی و انتظامی نسبت به ثبت نام سید محمد خاتمی بتراشد.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: سید محمد خاتمی , انتخابات92 , خاتمی , ثبت نام سید محمد خاتمی ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 21 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی