مايلي‌کهن: افتخارم خدمت به پرسپوليس است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

محمد مايلي‌کهن درباره ديدار امروزش با رويانيان اظهار داشت: صحبت‌هاي خوبي امروز با مديرعامل پرسپوليس داشتم. تا ديروز هيچ خبري مبني بر حضورم در پرسپوليس نبود اما امروز صحبت‌هايي را داشتم.

به گزارش فارس،وي افزود: اکنون وقت برنامه دادن نبود. من سالها در اين فوتبال کار کردم. اول بايد با مسئولان باشگاه صحبت‌هايم را انجام مي دادم و اگر در خصوص قراردادم به توافق رسيديم بر اساس تقويم ليگ کارهايم را به باشگاه بدهم.

مايلي‌کهن ادامه داد: پس از اينکه اين اتفاق افتاد به شما مي‌گويند آيا نياز به جنابعالي دارند يا خير و سپس بقيه کارها را پيگيري مي‌کنيم. برنامه‌ها را هميشه بر اساس تقويم بايد تنظيم کرد اما از همه مهمتر اين است که ابتدا به توافق برسيم.

وي يادآور شد: قطعا پرسپوليس گزينه‌هاي مختلفي براي سرمربيگري دارد و مختار است که خودش با هر کدام به توافق رسيد قرارداد امضا کند. من هم يکي از گزينه‌هاي مطرح شده هستم که اگر باشم با جان و دل در خدمت پرسپوليس هستم و اگر نباشم هميشه براي اين تيم دعا مي‌کنم. اما در کل امروز جلسه خوبي برگزار کرديم. از اينکه در خدمت اين تيم باشم افتخار مي کنم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: گزينه سرمربيگري پرسپوليس , محمد مايلي‌کهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 21 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی