مهدی رحمتی پرسپولیسی می شود؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

بر اساس شنیده ها یکی از مسئولان پرسپولیس دو روز قبل با سید مهدی رحمتی مذاکره کرد و شنیده می شود منتظر پاسخ دروازه بان استقلال است.

دروازه بان شماره یک آبی ها بهترین آمار سال گذشته را دارد و یکی از عوامل اصلی قهرمانی استقلال به حساب می آید. طی چند روز گذشته او از باشگاه سپاهان پیشنهاد داشت و حالا با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده.

بازیکنان استقلال طی فصل گذشته درگیر مسائل مالی بوده اند تا دیروز عصر هم تکلیف مدیریت این تیم به صورت کامل مشخص نبود. این فضا سبب شده که بازیکنان آبی برای مذاکره با تیم های دیگر وسوسه شوند. آنها هر چند امسال با استقلال قهرمانی را تجربه کرده اند اما برای دریافت مطالباتشان با مشکل مواجه بوده اند، مشکلی که به نظر می رسد در باشگاهی مثل پرسپولیس کمتر با آن روبرو شوند.

رویانیان طی ۲۰ روز گذشته چندین بار با بازیکنان و کادر فنی استقلال تماس گرفته و برخی از این تماس ها رسانه ای شده. تماس اول مربوط به علی حمودی که این بازیکن در مصاحبه با فارس از آن پرداه برداشت.

تماس دوم رویانیان با امیر قلعه نویی بود که البته مذاکرات برای فصل آینده اش تکذیب شد. حالا این سومین تماس پرسپولیسی هاست که رسانه ای می شود.

این خبر درحالی منتشر می شود که پرسپولیس برای سال بعد هنوز دروازه بانی را جذب نکرده. بعد از اینکه علی دایی به پرسپولیس پیوست نام رحمان احمدی به عنوان گزینه او برای دروازه قرمزها معرفی شد. دروازه بانی که روز گذشته با باشگاه سپاهان برای یک سال توافق کرد.

از سوی دیگر دروازه بان این فصل پرسپولیس نیلسون هم بدون توافق با مسوولان تیم امروز تهران را ترک می کند. این دو خبر نشان می دهد که پرسپولیسی ها همچنان منتظر گزینه دیگری برای توافق هستند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سید مهدی رحمتی , پرسپولیس , دروازه بان این فصل پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 9 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی