ستاد انتخاباتي حسن روحاني به عملکرد صداوسيما اعتراض کرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از آریا

ستاد انتخاباتي حسن روحاني با انتشار اطلاعيه‌‌اي اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسيما در پخش برنامه‌هاي اختصاص يافته به کانديداها اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري آريا، ستاد انتخاباتي حسن روحاني با انتشار اطلاعيه‌ شماره 4 خود، اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسيما در پخش برنامه‌هاي اختصاص يافته به کانديداها اعلام کرد.
در اين اطلاعيه آمده است:‌ آنچه اين روزها در سطح همه حرفها است، عدالت است اما بر خلاف ادعاي اوليه صداوسيما در خصوص پوشش عادلانه برنامه‌هاي نامزدهاي رياست جمهوري، عملکرد رسانه ملي گوياي واقعيت ديگري است.
ستاد انتخاباتي حسن روحاني در ادامه اطلاعيه خود تصريح مي‌کند: يکي از آخرين برخوردهاي غير عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتي حسن روحاني، نامزد يازدهمين دوره رياست جمهوري است که شائبه بي‌عدالتي و برخورد جناحي را شدت مي‌بخشد و اين در حالي است که اين برنامه فرصت مقتضي براي ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم مي‌آورد.
«ستاد مرکزي حسن روحاني نسبت به اين رفتار رسانه ملي اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغيير در سياست‌هاي آن سازمان در برخورد با نامزدهاي انتخاباتي و اصلاح زمان پخش برنامه حسن روحاني را دارد که اين کمترين خواسته ستاد است.»
در پايان اطلاعيه ستاد حسن روحاني تاکيد کرد: اختصاص زمان کم به برنامه حسن روحاني و در مقابل آن زمان بيشتر به کانديداهاي ديگر از بي عدالتي سازمان صداوسيما است.



:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: ستاد انتخاباتي حسن روحاني , عملکرد صداوسيما , نامزدهاي انتخاباتي , حسن روحاني ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 14 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی