چگونه از «ایرانسل من» استفاده کنیم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از صبح اقتصاد

"ایرانسل من" برنامه ای کاربردی است که شرکت ایرانسل آن را برای مدیریت حساب‌‌های کاربری به مشترکین خود عرضه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.
کاربران ایرانسل برای استفاده از این برنامه ابتدا باید با مراجعه به آدرس  http://92.42.51.227/dls/selfcare نرم افزار «ایرانسل من» را در گوشی یا تبلت خود دانلود کنند. سپس با کلیک کردن روی آیکون مورد نظر، برای ورود به برنامه، شماره تلفن همراه یا شناسه وایمکس خود را به همراه رمز عبور حساب کاربری وارد کنند. در این بخش و در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند، می توانند با انتخاب گزینه وایمکس و سپس بازیابی رمز عبور، با وارد کردن شناسه وایمکس، نشانی پست الکترونیکی و یا شماره تلفن همراه خود، رمز خود را دوباره از طریق پست الکترونیکی و پیامک دریافت کنند.
آنها همچنین می توانند پس از ورود به این برنامه در صفحه اصلی از وضعیت حساب، نوع حساب و موجودی حساب اصلی اطلاع یافته و نیز به منوهای پرداخت، شارژ مجدد، بسته افزایشی و ثبت و پیگیری مشکلات دسترسی پیدا کنند.
علاوه بر این کاربران ایرانسل می توانند با ورود به صفحه «پرداخت» از طریق این برنامه کاربردی و به یکی از روش های زیر، نسبت به پرداخت هزینه یا شارژ مجدد خط ایرانسل خود و یا پرداخت هزینه سرویس وایمکس اقدام کنند:
* کارت شارژ ایرانسل
* پرداخت اینترنتی
* شارژ مستقیم (ویژه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل)
همچنین در این صفحه امکان استفاده از شارژ شگفت انگیز برای مشترکین تلفن همراه ایرانسل فراهم شده است.
صفحه دیگر این برنامه «شارژ مجدد» است که در این صفحه می شود تنها با وارد کردن شماره رمز کارت شارژ، خط ایرانسل خود را شارژ کرده و یا هزینه سرویس وایمکس خود را پرداخت.
در صفحه پرداخت اینترنتی برنامه «ایرانسل من» مشترکان ابتدا باید روی گزینه «پرداخت اینترنتی صورت حساب (دائمی)/ شارژ به مبلغ دلخواه (اعتباری) » کلیک کرده و سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد کنند تا صورت حساب مورد نظر آنها از درگاه اینترنتی بانک سامان یا بانک تجارت، پرداخت شود.
مشترکان تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از طریق صفحه بسته افزایشی نیز می توانند نسبت به مشاهده و انتخاب بسته های افزایشی اقدام کنند. آنها همچنین با ورود به صفحه «حساب من» از طرح تعرفه خود آگاه شده و نسبت به تغییر آن اقدام کنند.
همچنین می توانند «اطلاعات پروفایل» و «اطلاعات حساب» خود را مشاهده و نسبت به تغییر «رمز حساب ایرانسلی» خود اقدام کنند. نام، شناسه پست الکترونیکی، شماره تماس و نشانی آنها در بخش «اطلاعات پروفایل» قابل نمایش است.
«ایرانسل من» صفحه بانکداری همراه هم دارد که مشترکان این اپراتور می توانند در این صفحه نسبت به استفاده از خدمات بانکی از جمله دریافت کد ثبت نام، اتصال کارت های عضو شتاب به امپاد و خرید شارژ به صورت مستقیم اقدام کنند.
برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل نیز از دیگر امکانات این برنامه کاربردی است که مشترکان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل، با استفاده از آن نسبت به ثبت مشکلات و رویدادها و همچنین دریافت شماره پیگیری و مشاهده آخرین وضعیت پنج در خواست آخر خود اقدام کنند.
صفحه ارسال به دوستان هم در «ابرانسل من» وجود دارد که ایرانسلی ها می توانند با مراجعه به آن برنامه کاربردی «ایرانسل من» را از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه شخص مورد نظر برای دوستان خود ارسال کنند.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: کارت شارژ ایرانسل , پرداخت اینترنتی , ایرانسل , تبلت , دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 15 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی