چرا من از فوتبال بروم،‌‌ آنهایی که فوتبال نیستند بروند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از تسنیم

علی کریمی پس از دیدار ایران - لبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی با قطر شاید خیلی‌ها از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل ناامید بودند اما الان همه امیدوارند.

وی در پاسخ به این سوال که «چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود دارید؟»، گفت: وقتی که اعلام خداحافظی از فوتبال کردم احساس می‌کنم کمی احساساتی تصمیم گرفتم و عجله کردم. اصلا چرا من باید از فوتبال بروم،‌ بهتر است آنهایی که مال این فوتبال نیستند عرصه را ترک کنند.

کریمی ادامه داد: برای چک‌هایی که باشگاه محبوب و با سابقه پرسپولیس صادر می‌کند متاسفم. صدور چنین چک‌هایی از این باشگاه کار بسیار زشتی است. امیدوارم چنین چک‌هایی برای بازیکنان و کادر فنی آینده صادر نشود که البته تصور نمی‌کنم مسئولان باشگاه جرات داشته باشند برای کادر فنی جدید چک بی‌محل صادر کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تمایل دارید دوباره برای تیم ملی بازی کنید یا خیر عنوان داشت: افتخارم بازی در تیم ملی کشورم است و با کمال میل آماده هستم. مطمئنا هر وقت سرمربی تیم ملی من را دعوت کند با جان و دل می‌پذیرم و آماده خواهم بود. البته الان با نتایج خوبی که تیم ملی کسب کرده است نیازی به من احساس نمی‌شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که «فصل آینده با پیراهن کدام تیم فوتبال خود را ادامه خواهید داد؟»، گفت: مهم نیست با کدام تیم فوتبالم را ادامه دهم. مهم این است که یک انتخاب خوب داشته باشم فعلا که سر نخواستن من دعواست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل ندارید برای پرسپولیس بازی کنید، افزود: وقتی کادر فنی پرسپولیس هیچ تمایلی برای جذب من نشان نمی‌دهد چگونه می‌توانم خودم را به آنها تحمیل کنم؟ آنها حتی با من تماس نگرفتند تا برای دور هم نشستن و احوالپرسی با هم رودررو شویم. با این شرایط من که نمی‌توانم به زور از باشگاه درخواست کنم با من قرارداد ببیندند. از همه آنهایی که در این مدت به من لطف داشتند و پیشنهاد حضور در تیم‌شان را دادند، ممنونم اما امیدوارم که وضعیت مرا درک کنند و فرصت لازم را بدهند تا ببینم چه اتفاقی در آینده می‌افتد.

کریمی در پایان گفت: اگر الان با تیمی غیر از پرسپولیس قرارداد امضا کنم بلافاصله آقایان می‌گویند که ما کریمی را می‌خواستیم اما او خودش نمی‌خواست با پرسپولیس باشد و به تیم دیگری رفت. به همین خاطر فعلا صبر می‌کنم. خوشبختانه کنار خانواده هستم و مشکلی وجود ندارد ضمن اینکه تمرینات آماده‌سازی را هم دنبال می‌کنم تا آماده بمانم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: پرسپولیس بازی , تیم فوتبال , دیدار ایران - لبنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی