شورای شهر فیروزکوه مشخص شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

علی درویش‏خضری اظهار کرد: با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان فیروزکوه، اسامی هفت نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‏البدل شورای شهر فیروزکوه اعلام شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، نیما سراج با ۲ هزار و ۸۸۳ رأی، جلال بنار با ۲ هزار و ۳۸۷ رأی، محمد درویش‏متولی با ۲ هزار و ۱۴۰ رأی، مهدی فخرآور با هزار و ۹۸۸ رأی، سیدامین حسینی با هزار و ۸۴۰ رأی، کرمعلی باطبی با هزار و ۶۵۵ رأی و مجتبی صادقی با هزار و ۶۲۳ رأی به عنوان هفت عضو اصلی شورای شهر فیروزکوه معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین ابراهیم اسفندیار با هزار و ۳۹۵ رأی و نسترن ایلکا با هزار و ۳۷۵ رأی به عنوان اعضای علی‏البدل شورای شهر فیروزکوه به مدت چهار سال برگزیده و انتخاب شدند.

درویش‎خضری یادآور شد: ۱۵ شعبه اخذ رأی در شهر فیروزکوه مأموریت اخذ آرای مردمی را در عرصه شوراها بر عهده داشتند که در مجموع، ۹ هزار و ۵۰۰ برگ تعرفه مصرف شد.

وی اضافه کرد: از این میان و پس از کنار گذاشتن برگ تعرفه‏های باطله، تعداد کل برگ رأی‏های صحیح مأخوذه ۹ هزار و ۱۶۷ رأی اعلام شد.

بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته نفوس و مسکن سال ۹۰ جمعیت شهر فیروزکوه از مرز ۲۰ هزار نفر عبور کرده است که بر این اساس، تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از پنج نفر به هفت نفر افزایش یافت




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: شورای شهر فیروزکوه , آرا , شمارش آرا ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 25 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی