واکنش علی کریمی به خبر برکناری رویانیان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از روزنامه تماشا

ادامه گفتگوی علی کریمی با خبرنگاران به شرح زیر است:

وضعیت تراکتورسازی چگونه است؟ چقدر با شرایط مسابقه فاصله دارید؟

- در دوران بدنسازی قرار داریم. این بازی ها کمک می کند تا هماهنگی تیم بالا برودو پس از سه چهار بازی تدارکاتی می توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم تا در شروع مسابقات با هماهنگی بهتری در میدان حاضر شویم.

در این بازی دیدیم محبوبیت بالایی میان هواداران تبریزی داری.

- هواداران به من لطف دارند. جا دارد از آنها تشکر کنم. وقتی برای اولین بار وارد تبریز شدم مورد استقبال بی نظیر هواداران قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

امسال می توانید طلسم قهرمان نشدن تراکتورسازی پس از دو سال را بشکنید؟

- در لیگ امسال امیدواریم بالاخره قهرمان شویم. انتظارات از تراکتورسازی بالا رفته و کارمان برای موفقیت مشکلتر است اما باید به موفقیت برسیم.

آقای جلالی گفته است که می توانی همه را به حضور در جام جهانی متقاعد کنی. گویا انگیزه فراوانی هم برای حضور در تیم ملی داری.


- به عنوان بازیکن دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. مسابقات تابستان سال آینده است و راه زیادی تا آن موقع باقی مانده است. مهم موفقیت ما در جام جهانی است و این بار باید تلاش کنیم تا به مرحله بالاتری صعود کنیم. هوادار کم نداریم و در برزیل نیز تماشاگران زیادی از ما حمایت خواهند کرد. امیدوارم با دعای خیر مردم در جام جهانی موفق شویم.

فکر می کنی کی روش تو را برای جام جهانی در لیست قرار دهد؟

- از کارلوس کی روش به خاطر موفقیت در تیم ملی و صعود به جام جهانی تشکر می کنم. او کمک زیادی به تیم ملی کرد. امیدوارم موفقیت هایمان ادامه پیدا کند. اگر کمکی از دستم بربیاید با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم.

بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی به تو می رسد یا اسدی؟

- کاپیتانی چیز مهمی نیست. اگر تیمی به موفقیت برسد نمی گویند کاپیتان تیم قهرمان چه کسی بوده است. مهم موفقیت تراکتورسازی است. این مسائل فقط در رسانه ها مطرح می شود و نمی دانم چرا در مورد موضوعاتی که حل شده است مطبوعات اینقدر مانور می دهند.

خبر برکناری رویانیان را شنیده ای؟

- چون بازیکن تراکتورسازی هستم و برای این تیم بازی می کنم حرفی درباره پرسپولیس ندارم. امیدوارم مربی پرسپولیس و این تیم موفق شوند و هواداران خوشحال باشند. آرزوی قلبی ام موفقیت پرسپولیس است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: علی کریمی , برکناری رویانیان , کاپیتان تراکتورسازی , وضعیت تراکتورسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 8 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی