سگ گران قيمت باعث زورگيري خياباني شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از روزنامه خراسان

دو روز قبل خواهر و برادري به نام هاي لاله و حامد به دادسراي ناحيه يک تهران رفتند و از پسر جواني که از آنها زورگيري کرده بود شکايت کردند. حامد گفت: چند شب قبل با يکديگر به خانه بر مي گشتيم که دو پسر جوان که يکي از آنها مجتبي نام داشت و ديگري هم جوان ناشناسي بود راه مان را سد کردند و با تهديد مبلغ دو ميليون تومان پول و مقداري جواهر از ما سرقت کردند.

شاکي ادامه داد: مدتي قبل من يک سگ گران قيمت خريدم و آن را در خانه مان نگه مي داشتم. چند روز قبل به طور ناگهاني سگم ناپديد شد و همه جا را جست وجو کردم اما نتوانستم آن را پيدا کنم. چون فکر مي کردم ممکن است سگم به خانه همسايه ها رفته باشد در محله آگهي توزيع و اعلام کردم هرکس آن را پيدا کند دو ميليون تومان مژدگاني به او پرداخت مي کنم. چند روز بعد بود که پسر يکي از همسايه ها به نام مجتبي تماس گرفت و گفت سگ را پيدا کرده است.

مجتبي سگ را برايم آورد و شماره حسابش را داد تا مژدگاني را برايش واريز کنم. اين ماجرا چند روز طول کشيد و من فراموش کردم دو ميليون تومان را به حساب او واريز کنم. يک روز مجتبي در حالي که خيلي عصباني بود تماس گرفت و چون پول را به او نداده بودم به من فحاشي کرد. من هم گفتم به خاطر اين کار مژدگاني را به او نمي دهم. چند شب قبل در حالي که همه چيز را فراموش کرده بوديم ناگهان مجتبي و دوست قوي هيکلش جلوي مان را گرفتند و به زور پول هاي من و جواهرات خواهرم را زورگيري کردند. در پي ثبت اين شکايت بازپرس پرونده به افسران پليس آگاهي دستور داد مجتبي و همدستش را دستگير کنند.

صبح ديروز پس از دستگيري دو زورگير جوان، آنها براي بازجويي به دادسراي ناحيه يک تهران منتقل شدند. مجتبي با پذيرش اتهامش در اين باره گفت: مدتي قبل با لاله طرح دوستي ريختم و بعد از آن گاهي هم به خانه آنها رفت و آمد مي کردم. يک روز وقتي سگ گرانقيمت را در خانه شان ديدم آن را دزديدم و مي خواستم در برابر تحويل آن اخاذي کنم اما بعد وقتي فهميدم آنها فکر مي کنند سگ شان گم شده و براي يابنده اش مژدگاني تعيين کرده اند سگ را پس دادم تا دو ميليون تومان را بگيرم اما آنهاپولم را ندادند و من هم با کمک دوستم که ورزشکار است نقشه زورگيري را طراحي و اجرا کردم. بر اساس اين گزارش هم اکنون دو متهم به دستور بازپرس دادسراي ناحيه يک تهران در بازداشت به سر مي برند و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: زورگير , زورگیری با سگ , زورگيري خياباني , زورگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 11 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی