پشت پرده تغییر موضع عجیب پروین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

پشت پرده تغییر موضع عجیب پروین

گروه ورزشی ؛ حمایت علی پروین از محمد رویانیان و مصاحبه تند و تیز او علیه وزارت ورزش و دولت بسیار عجیب بود به ویژه اینکه سلطان چند روز قبل تر در مصاحبه ای درباره شایعات برکناری رویانیان موضع خاصی نگرفت و با زیرکی ادعا کرد که ای کاش سردار نمی رفت و حالا که رفته، برایش آرزوی موفقیت می کند!

این مصاحبه در شرایطی که هنوز برکناری رویانیان قطعی نشده بود، بسیار عجیب و معنادار بود اما ناگهان پس از گذشت چند روز، پروین تغییر موضع داد و با حمایت قاطعانه از رویانیان، تاکید کرد که عباسی و سجادی باید بروند! ریشه این تغییر موضع عجیب در معامله نافرجام دولت با پروین است.

به گزارش افکارنیوز ، علی پروین چند وقت پیش در دیداری خصوصی نزد محمود احمدی نژاد رفت و از او درخواست کرد تا باشگاه پرسپولیس را به او واگذار کنند. پروین با انتقاد از متد مدیریت رویانیان و بریز و بپاشهای کلان بی حساب و کتاب و بی رویه، پرسپولیس را حق قانونی خود دانست و در همان جلسه قول های مساعدی از شخص رئیس جمهور گرفت تا مدیریت پرسپولیس به او واگذار شده و مالیات چندین ساله او بخشیده شود.

در این ملاقات خصوصی، پروین با انتقاد از انتصابات رویانیان و حضور فردی چون سعید شیرینی که از نزدیکانش محسوب می شود، تاکید کرد که سرپرستی پرسپولیس حق خاک خورده هایی چون محمود خردبین است و اگر رئیس جمهور مدیریت پرسپولیس را به او واگذار کند، او همه پیشکسوتان پرسپولیس از جمله خردبین را در باشگاه مشغول خواهد کرد!

این وعده، همان کدهایی بود که رویانیان در مصاحبه اش از آن پرده برداشت اما پروین بعد از اینکه مطلع شد که همه وعده وعیدها غیرواقعی بوده وزارت ورزش قصد دارد با استفاده از نام و محبوبیت او، رویانیان را کنار بزند، ناگهان برآشفت و در مصاحبه ای طوفانی دولت و وزارتخانه و را با هم شست!

جالب اینکه علی پروین قصد داشت چهارشنبه هفته گذشته و زودتر از همه پرسپولیسی ها از مدیریت محمد رویانیان حمایت کند، اما یک تماس مشکوک از وزارت ورزش و تکرار دوباره وعده ها سبب شد تا این حمایت دو روز به تاخیر بیفتد. البته مصاحبه علی دایی خیال علی پروین را برای حمایت بیشتر از رویانیان راحت کرد و دیگر به هیچ تماس مشکوکی نیز پاسخ نداد و با مصاحبه ای طوفانی وعده های پوچ وزارت ورزش را تلافی کرد.

حتی انصراف ناگهانی محمود خردبین یار قدیمی و دیرینه پروین و مخالف سرسخت سردار از حضور در جلسه هیات مدیره که قرار بود حکم به برکناری رویانیان بدهد، نیز با دستور پروین انجام شد تا حساب کار دست وزارت ورزش بیاید که سرکار گذاشتن پروین چه عواقب بدی دارد!




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: حمایت علی پروین از محمد رویانیان , علی پروین , مدیریت رویانیان , محمود خردبین ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 11 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی